Gå til innhold

La 5-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

La 5-åringen passe babyen når mor er i dusjen?

Anonym poster: 6428d269971b462ca615ba6ab11eb660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh nei! Ta med babyen inn på badet i en vippestol eller noe heller :)

Skrevet

hvor stor er baby da?

Min 5 åring har gjort det siden minste var 6 mnd, men jeg stoler på henne og hun vet at døra til badet aldri er låst så det er bare og komme inn om det er noe.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Nei! Selv om du stoler på 5-åringen, så kan de finne på myr rart, som de tror er for babys beste.

Skrevet

Det har jeg gjort, litt større babyer, men har dørene åpne så jeg hører dem. Men når babyen har vært fornøyd med å være i vippestolen har den blitt med på badet.

Skrevet
Nei! Selv om du stoler på 5-åringen, så kan de finne på myr rart, som de tror er for babys beste.

Ikke alle 5 åringer gjør det, mine barn leker fint sammen og hun på 5 vet og passe på og ikke gjøre noe farlig.

Skrevet

Det kommer sikkert an på 5-åringen, men hvis du er usikker (noe du er, siden du spør her), så ikke gjør det.

Skrevet

Har ikke fått baby enda, har mann som er borte hele uka i reisejobb, så lurer litt på hvordan jeg skal ordne slike praktiske ting når baby kommer. 5-,åringen er flink og ansvarsfull, men jeg vet jo ikke enda om hun kommer til å bli sjalu

Skrevet

Men tenkte liksom at om baby sover at storesøster kan få ansvar ved å "passe" mens jeg dusjer, og komme å si fra til meg om baby våkner ?

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Ikke alle 5 åringer gjør det, mine barn leker fint sammen og hun på 5 vet og passe på og ikke gjøre noe farlig.

Men det er jo flott for deg at du har en 5 åring som vet å skille mellom rett og galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...