lykkeliten1 Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Tenkte å gi min 6 måneder gamle baby litt vann på flaske. Bare for å ha litt å leke med. Fullammer. Hv synes dere om å gi det? Skal evt vannet være kaldt springvann eller avkjølt kokt vann? Noen som har noen synspunkter?
Mai89 Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Ikkje at eg har erfaring sjølv, men veit venninner har gitt vatn til sine babyar før 6 mnd, så da går vel fint? Dei har då kokt vetnet og gitt dette avkjølt, men etter 6 mnd kan ein vel teknisk sett gi rett frå springen..
lykkeliten1 Skrevet 24. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2012 Ja ok. Mener også å ha hørt dette rundt omkring.... Noen fler?
Madolyn Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Hvis babyen din legger bra på seg er det ikke noen fare. Motargumentet for å gi små babyer vann er at de da ikke drikker nok morsmelk. Dersom datteren din allerede ligger på gulvet og spiser støvfnugg og sutter på teppekanter så hadde jeg ikke brydd meg med å koke vannet først
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Jeg ga iallefall vann til jenta vår da hun var ca 6 mnd, men det var midt på sommeren så da var det for at det var så varmt. De fleste slutter vel med fullamming fra ca 6mnd alder ansett, så ser ikke noe galt i å gi vann. Regner med du skal gi grøt og fruktmos etc snart også. :-)
lykkeliten1 Skrevet 25. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2012 Hu skal få litt vann på flaske i dag. Sikkert litt nytt og spennende det! Begynte så smått med fruktmos og grøt til kvelds for 2 uker siden.... Nam nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå