Gå til innhold

dere med bugaboo


Anbefalte innlegg

Skrevet

når gikk dere over til sittedelen? hvor gammel var da dere lille da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille jente var 6 mnd når jeg byttet til sportsdelen. Da ville hun opp og se, men hun kunne nok ha brukt babybagen i flere mnd til for det var god plass oppi der!

 

Anonym poster: 9774ead259b967bc0314d17f14cefed6

Gjest pizzadilla
Skrevet

Er dere fornøyde? Jeg har sett og lett etter vogn, og det var bare bugaboo som var brukbar for oss:-)

Skrevet

Vi har bugaboo! Gikk også over til sportsdelen når mini var 6 mnd, men ikke på høyeste hakket før han kunne sette seg opp selv... Vognen er kjempefin som byvogn, men ikke verdt så veldig mye i skogen/på grus/snø osv. Når du har på vinterhjulene er den ganske tung å manøvrere. Vi har en MB Terrain i tillegg, og de komplementerer hverandre veldig bra.

 

Men fornøyd med vognen - lett, stor bag, og fantastisk å kjøre når du har på de små hjulene. Helt glimrende å ha med stellet bak i bilen når du skal handle, bare å klikke bilsetet på som sete. Og så er den kjempefin som stol på restauranter og liknende :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Se på Brio Go den er litt som Bugaboo bare penere, bedre hjul og mye større sånn kurv under. Så har set styre som er flatt som er bra for stellevesken så dn ikke sklir ned:)

Skrevet

Kjempe fornøyd med Bugaboo. Brukt sittedelen fra han var 5,5 mndr, fordi han ikke ville ligge lenger. Var plenty plass i bagen enda.

 

Vi hadde vinterhjul og null manøvreringsproblemer, men vi bor i sentrum, sikkert annerledes på landet.

 

Eneste vogn som passet i bilen og på avsatsen hos oss, så det ble et enkelt valg.

 

Anonym poster: 04ef8977f3adcc868c845b7ff2368ce5

Skrevet

5-6 mnd. for da var det lite akuelt å kun se oppover. Var ikke så veldig glad i sportsdelen pga. den var for formet, og mannen syns hele vogna var stygg. Så vi byttet den ut. Men som bagvogn likte jeg den kjempegodt, og jeg syns vogna er veldig pen når en bruker sportsdelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...