Gå til innhold

Mennesker som lukter søppel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at mange (både kvinner og menn) bruker parfyme som får de til å lukte som at de kommer rett fra søppeldynga. Hva er grunnen til at parfymen får en sånn lukt? Og kjenner de det virkelig ikke selv?

Anonym poster: e4d76c8ef8125c8c2fd70d64e1717b07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har noko oppe i nesa di som ikkje burde vore der? Noko som gjer at du kjenner ei anna lukt enn dei som ber han? :P Men elles veit eg at parfyme kan bli gammal og byrje lukte harskt, og det merkar ikkje brukaren sjølv, om han er vane med å bruke denne lukta. Ein kan bli imun mot si eigen luktkombinasjon.

Skrevet

Idag så måtte jeg ta omveier på Cubus for å holde meg langt unna ei dame som hadde falt i en manns parfymeflaske. Luktet en blanding mellom ganmelmannsparfyme og kraftig after shave. Helt grusomt...

Som gravid så er nesen min supersensitiv.

Anonym poster: 9d1f9f96f1fb648f41c328e9401774e4

Skrevet

Aldri vært borti at folk lukter direkte søppel, men det er en lukt som hjernen min mistolker som møllkuler!

Skikkelig guffent, siden jeg nesten blir stående med tårer i øynene for det lukter så ekkelt og stramt :D

Anonym poster: 7f04ad904cd1b1262c57c554ae744eed

Skrevet

Fordi enkelte ikke kan noe om sin egen kroppslukt desverre :S

Jeg kan for eksempel ikke bruke lette, friske dufter. Da går jeg rundt å lukter dofresh :S

Men tunge parfymer kan jeg bruke til hverdags.

Og da snakker vi poisen, Elisabeth Taylor sin white diamond, de tyngste til gaultier+++

Fikk engang Nina Ricci sin parfyme. Lukta jo himmelskt så lenge den var på flaska^^

Skrevet

Tror kanskje du skal pille ut søppelet av nasen din

Anonym poster: d17c9731a43f8165745891b1b061446a

Skrevet

Tror jeg vet hvilken parfyme du mener. Det finnes en som brukes av en del eldre damer som er helt grusom. Kommer det noen inn på bussen med den må jeg bare gå av..

Anonym poster: 348717a9cfa1d44d0e5bc06ac6374039

Skrevet

Ikke alle mennesker passer parfymen f.eks du bruker, på de kan det lukte vondt, men på deg igjen blomster for å si det mildt. Vi alle har forskjellige lukter på vår kropp fra før av.

Skrevet

Det er en mannelukt som jeg ikke vet navnet på som jeg støter på av og til...gah!!! Jeg syns virkelig den.lukter søppeldynge. Eau de garbage.

Det er nok.min nese som er rart koblet, for tviler på at parfymeprodusentene bevisst lager noe som stinker dynge :-)

Skrevet

Nesa di sitter vel for nærme munnen din :P

Anonym poster: f4ec488f2c2ffc38b7511caa31722d67

Skrevet

Hehe... det er noen som ikke kjenner at parfymen lukter møkk faktisk. Eller som lar den stå på et varmt bad og det er gjerne gamle kjærringer som dynker seg i den, nettop fordi de har blitt immune mot lukten av parfymen. Som igjen dynker på seg enda mere for å klare å lukte!!! :P

Selv synes jeg mange parfymer lukter kattepiss, og tåler kun Escada sine sommerdufter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...