Gå til innhold

Innsovning baby 7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt eller har babyer. Sovner de selv på kvelden eller må du "hjelpe til". Min baby vil ikke sovne viss vi ikke har hånden min på hodet eller magen hennes. Har prøvd å venne henne til å kose med bamse eller koseklut istede, men kun hudkontakt som hjelper. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

Skrevet

Min på 6 måneder må bysses eller ammes i søvn. Må prøve å få rettet på fet, men er nok ganske vanlig at de trenger litt hjelp.

Skrevet

På kvelden sovner hun som regel selv. Legger henne i seng etter kveldspuppen og setter på uroen. I det siste har hun kun sovnet når jeg har lagt hun helt inntil meg i vår seng. Det samme må gjøres på dagen da hun ikke sovner selv når vi er hjemme.

Har du prøvd med sutteklut eller bamse?

Skrevet

Eldste ammet jeg i søvn til han var omtrent et år! Angrer litt på at jeg ikke prøvde hardere å få han til å sovne selv... Gikk greit med flaske etter hvert da så jeg fikk litt fri i blant!

Andremann er 5 mnd nå, og etter at vi begynte med kveldsgrøt er han mett lenge før han sovner ved puppen, så i det siste har jeg lagt ham over i vuggen etter puppen. Da blir det litt hyling/knirking mens jeg vugger, synger og snakker rolig til ham. Holder ofte en hånd på ham også. Sovner vanligvis etter 5-10 minutter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...