Gå til innhold

Jobbintervju- stusser over noe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobbintervju på mandag. Vet det er syv stykker som har vært på intervju. I dag ringte de og ba meg komme på annengangsintervju neste uke. Jeg spurte hvor mange som skulle på annengangsintervju, og det er fem stykker (!!). Var ikke det underlig? Trodde det var 2-3 stk det sto mellom ved intervju nr. 2.

 

Lurer også på hvordan et annengangsintervju foregår i forhold til et "vanlig"intervju. Noen som vet?

 

Anonym poster: aae23ad61b5aed42533ea23751ffeb33

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...