Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Var på jobbintervju på mandag. Vet det er syv stykker som har vært på intervju. I dag ringte de og ba meg komme på annengangsintervju neste uke. Jeg spurte hvor mange som skulle på annengangsintervju, og det er fem stykker (!!). Var ikke det underlig? Trodde det var 2-3 stk det sto mellom ved intervju nr. 2. Lurer også på hvordan et annengangsintervju foregår i forhold til et "vanlig"intervju. Noen som vet? Anonym poster: aae23ad61b5aed42533ea23751ffeb33
Skylander Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Her er en link du kan se på, men den er rettet mot arbeidsgiver da. Håper du likevell finner svar på det du lurer på! http://www.stillingsannonser.no/tipstilnyannsettelser.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå