Lille♥mitt Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Charter-Hilde var også imot det, så jeg på VG nett
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Vicky og Charter- Hilde... Dynamic duo
Lille♥mitt Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Hehe, ja Nei men jeg synes faktisk det var ganske uskyldig jeg da. De var neppe helt alene om å passe de barna (Med hele produksjonen tilstede), de hadde ikke drukket så mye, men heller sovet lite. Og de sa selvfølgelig ikke til barna at de var fyllesjuke. Tror tv2 hadde kontroll på det der altså.
Bananen Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Syns ikke det er noe verre enn at enn selv er mamma, etter at man har vært en tur på byen kvelden i forveien. Greit, da er som regel far hjemme også, men med hele produksjonsteamet og garantert noen andre som følger nøye med så syns jeg dette er ganske uskyldig ja!
cheni Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 jeg har da vært på byen med god barnevakt til ungene, og tatt over ansvaret passe redusert dagen derpå. Syns dette har blitt blåst veldig opp, mange gode foreldre kjenner seg igjen i dette innslaget. Her blir det gjerne en tur på barnas lekeland
Fiemamma Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Så ikke direkte ut som de barna led akkurat. De hadde det jo gøy! Det var verst for de voksne! Ser ikke problemet what so ever. Hadde de vært grisefulle og hatt fesst med barna ja, men de var bare selvforskyldt dårlige i formen! Hvor mange har vel ikke vært fyllesyk en eller annen gang når barna kommer krypende oppi senga om mårran? Folk skal være så skinnhellige. Synes det er en vanskeligere situasjon å være dausjuk med farrang og ikke greie å passe ungene, enn å være trøtt og uggen av et vinglass eller to for mye.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #9 Skrevet 24. november 2012 Jeg har hatt omgangssyken et par dager nå, og har følt meg som langt dårligere mor da, enn jeg tror jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært på byen dagen før. Ganske ille når man må spy fordi bæsjebleia stinker og man ligger rett ut og setter på disney junior fordi man er for slapp til å aktivisere ungen selv. Anonym poster: 8e83f390225afd11f09c7e63b73fe411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå