Gå til innhold

All respekt til dere med svangerskapskvalme !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen sier jeg bare! Dere er superhelter som holder ut!

Ligger her med omgangssyken og vil egentlig bare dø :P Tungt nok å være gravid til tider om ikke dette skal komme oppå det hele. Dere som er kvalme og kaster opp i store deler/hele svangerskapet (ja til og med de som er kvalme "bare" i starten), jeg beundrer dere!

Anonym poster: 80b7d612b4db5ba6863ad81e57a62917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier takk jeg, selvom jeg "bare" er i uke 9 og sikkert har maaange uker igjen! :-P God bedring forresten;)

Skrevet

Jeg har hatt to svangerskap med kvalme de første 3-4mnd og hver gang jeg har omgangssyke nå, så får jeg enda en påminnelse om hvorfor jeg ikke skal ha flere barn...

Skrevet

Takk for det ;) Slet med kvalme de fire første månedene og ble til slutt lagt inn på sykehus bla pga. dehydrering. Var heldigvis ikke sånn første graviditeten :)

Anonym poster: a30436a1e62436ee2fdc26ef84884e36

Skrevet

Jeg sier takk jeg, selvom jeg "bare" er i uke 9 og sikkert har maaange uker igjen! :-P God bedring forresten;)

Håper det går over rundt uke 12 i hvert fall :) jo takk for det :) ikke vært kvalm en eneste dag og er godt over halvveis i svangerskapet, så får vondt av de som sliter merker jeg :/

Skrevet

Jeg har hatt to svangerskap med kvalme de første 3-4mnd og hver gang jeg har omgangssyke nå, så får jeg enda en påminnelse om hvorfor jeg ikke skal ha flere barn...

Akkurat nå kan jeg forstå hva du mener. Jeg er heldig som ikke har vært plaget.

Skrevet

Takk for det ;) Slet med kvalme de fire første månedene og ble til slutt lagt inn på sykehus bla pga. dehydrering. Var heldigvis ikke sånn første graviditeten :)

Anonym poster: a30436a1e62436ee2fdc26ef84884e36

Hjelp :S ingen misunnelse fra min side, kun ren sympati. Når jeg måtte løpe på do første gangen og satt på gulvet og brølte, så var det det eneste jeg tenkte på. Gravide som virkelig sliter. Huff !

Skrevet

Håper det går over rundt uke 12 i hvert fall :) jo takk for det :) ikke vært kvalm en eneste dag og er godt over halvveis i svangerskapet, så får vondt av de som sliter merker jeg :/

Jeg var ikke kvalm da jeg gikk med første, så da regner jeg med at dette er ei liten frøken! ;) Kos deg i siste halvdel av svangerskapet!
Skrevet

Jeg var ikke kvalm da jeg gikk med første, så da regner jeg med at dette er ei liten frøken! ;) Kos deg i siste halvdel av svangerskapet!

Jeg har aldri vært kvalm og har vært gravid med to jenter ;) så blir spennende for deg, er jo forskjell fra person til person :) takk for det :) lykke til resten av svangerskapet, krysser fingrene for at andre trimester blir kvalmefritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...