Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Får vi ekstra barnetrygd i november eller desember...? Jeg gruer meg så til jul:( Anonym poster: 12b3821bf9415df841310ac047c0f49c
Gjest Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Har aldri fått noen ekstra b.trygd.... Men kommer tidligere i desember.
Mamsen<3 Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Har heller aldri fått noen ekstra barnetrygd til jul.
HeleneBeate Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Du får halvskatt på lønn, AAP, pensjon og slikt, tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå