Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Har ikke hatt mange hull. Men hater tannleger og karret meg avgårde etter nesten fem år uten besøk. Fant et lite hull og fikset på en fylling. Kom tilbake en uke etterpå for å fikse det andre hullet.Aldri prøvd bedøvelse , så valgte uten. Det kjentes for å si det sånn, gikk greti men velger bedøvelse en annen gang.Følte meg så flink som endelig hadde fikset opp med tennene mine!!! Fikk skryt for godt tanstell, bruker alltid tantråd og fluorid. Men så etter et par dager når jeg skal tygge, gjør det plutselig drit vondt. Googler og finner ut at dette er relativt vanlig en tid etterpå. Men det gjør så plutselig og skjærende vondt at jeg ikke kan tygge på den siden før det kommer en ilende smerte !!! Fyllingen sitter i seks års jekslen på høyre side og er synlig i speilet, kjenner også med tungen at den er der. Ringte tannlegekontoret 14 dg. etter besøket og la frem problemet. FIkk beskjed om at dette er ganske vanlig og går seg til.. spurte om det ble en reklamasjon hvis det ikke kom seg, men det ble det nok ikke... Jeg skal inn å legge på litt plastikk på fortennene neste uke og tenker å ta dette opp... er det så vanlig å ha jævlige smerter etter ett hull som aldri har plagd meg før etter fiks?? Anonym poster: 8356e38fe34309c51e4cb936f53b165d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Ingen råd å få?? Anonym poster: 8356e38fe34309c51e4cb936f53b165d
Gothic Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Kan høres ut som fyllingen er for høy, be tannlegen sjekke det neste gang. Ellers er det vanlig at dype fyllinger kan være sensitive ved tygging i ukevis, men man skal merke en gradvis forbedring. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå