Gå til innhold

Noen med erfaring på babycall fra Clas Ohlsson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke hjemme så skulle bare hatt en billig variant når vi skal på hyttetur hvor babyen blir liggende et stykke unna oppholdsrommet.

Anonym poster: 07aa8e0ce5fee595247a752ffffeda85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den billigste å den var så elendig at jeg gikk tilbake med den og klaget.

Valgte å kjøpe en som var litt dyrere å den er jeg kjempe fornøyd med! :)

Skrevet

Jeg kjøpte en til 499 der. Funker helt ok, verken mer eller mindre, men er jo ingen innstillinger på den så den reagerer på absolutt alt av lyd (vind, biler som kjører forbi langt unna osv). Det er litt irriterende men man hører jo at det ikke er ungen så går jo greit.. Og så er den delen som skal ligge i vogna litt VEL stor

Skrevet

Her var poroblemet med den billigste at batteriet på den babycallen som skulle ligge i vognen gikk tom etter bare en time!

Å da hadde jeg helt nye batterier.Så kjøpte nye batterier igjen men det samme skjedd da og.

Heldigvis fikk jeg som sagt byttet den.

Skrevet

Her var poroblemet med den billigste at batteriet på den babycallen som skulle ligge i vognen gikk tom etter bare en time!

Å da hadde jeg helt nye batterier.Så kjøpte nye batterier igjen men det samme skjedd da og.

Heldigvis fikk jeg som sagt byttet den.

Hadde du en som jeg snakker om? Utedelen er formet som en halvsirkel.. og er ganske stor. Jeg har hatt den i ca 2 måneder og batteriet funker enda.. :P

Skrevet

Nei var en annen jeg hadde.

Men byttet til den som du snakker om nå ja,å den er jeg veldig fornøyd med :)

Må innrømme at den er vel bare brukt en gang eller to,men den virket hvertfall bra da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...