Gå til innhold

Nintendo 3DS XL eller 3DS til 6-åringen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gått for 3D til et så lite barn. Vi har DSi til våre og de er kjempefornøyde :)

Skrevet

3DS :)

Fordi?

Oi, jeg får visst ikke beskjed når noen har sitert meg lenger. Men jo, fordi det er flere gode spill til 3DS. Og det går fint an å skru av 3D-effekten, så det er ikke noe å bekymre seg for.

Gjest overlord
Skrevet

3DS :)

Fordi?

Oi, jeg får visst ikke beskjed når noen har sitert meg lenger. Men jo, fordi det er flere gode spill til 3DS. Og det går fint an å skru av 3D-effekten, så det er ikke noe å bekymre seg for.

Takk for svar! Trodde det var samme spillene? Men om ikke er 3DS et opplagt valg ja :)

Skrevet

3DS XL og 3DS er 3D begge deler og bruker de samme 3D spillene. Forskjellen er at 3DS XL har større skjerm.

Anonym poster: 68cf476e4bbe024ceed7ed6691d81b3a

Skrevet

Vi har nettopp bestilt 3ds til vår 6 åring. Hadde egentlig tenkt å kjøpe xl, men da butikkmannen fikk høre at det var til en 6 åring så mente han at den var for stor å holde. Han ville tjent mer penger på å selge oss XL'n, men den er faktisk en del større, ikke bare skjermen som er større.

Anonym poster: 13ebf9225beb7a4e8d63586bf0cafbb6

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Det er jo bare det at det er større skjerm, men kanskje litt vanskeligere å håndtere og holde og? Ikke vet jeg..

Om det ikke hadde stått på prisen så hadde jeg sikkert kjøpt xl til mine barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...