Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Er arbeidsløs, og får jo ikke jobb. Var ferdig utdannet i juni som helsesekretær. Søker på alle jobbene jeg kommer over. Er registrert hos alle vikarbyråer jeg vet om, men blir jo ikke innkalt til intervju en gang:( Jobber litt som vikar i forskjellige bhg gjennom vikarbyråd. Men det er ikke ofte jeg får tilbud. Er alene med barna så kan kun jobbe man-fredag på dagtid. Jeg klarer ikke mer, er forferdelig å bare gå hjemme hele dagen:( vil så gjerne ut å tjene penger, ha en grunn til å stå opp om morgningene. Føler meg så verdiløs og ubrukelig. Nå har jeg søkt på en jobb som helsesekretær gjennom ett vikarbyråd. Kryss fingrene for at jeg får den. Anonym poster: 9b8c5a16db38b8d83ecf4559cbec21c7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Kanskje du bør skrive en helt annen søknadsform? Mange som svir seg der, at de søker jobber og skriver en helt anonym søknad.. Anonym poster: 216fb69adb06c7940d9097ca1827a95b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Skjønner godt at du ikke orker sånt i lengden. Man vil jo gjerne jobbe og bruke utdanningen sin. :s Har du prøvd å sende åpne søknader til div steder som trenger helsesekretær, kanskje du kan få jobb som tilkallingsvikar eller noe, da får du hvertfall en fot innenfor.. (Nå vet ikke jeg om de bruker vikarer da, men lov å prøve) Anonym poster: 24c4fc03f9266e638576bed39c0b9bb4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Kanskje du bør skrive en helt annen søknadsform? Mange som svir seg der, at de søker jobber og skriver en helt anonym søknad.. Anonym poster: 216fb69adb06c7940d9097ca1827a95b Har ingen som kan hjelpe meg med å skrive søknad, så tror ikke jeg kan få den bedre enn den jeg skriver:s Hi Anonym poster: 9b8c5a16db38b8d83ecf4559cbec21c7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Skjønner godt at du ikke orker sånt i lengden. Man vil jo gjerne jobbe og bruke utdanningen sin. :s Har du prøvd å sende åpne søknader til div steder som trenger helsesekretær, kanskje du kan få jobb som tilkallingsvikar eller noe, da får du hvertfall en fot innenfor.. (Nå vet ikke jeg om de bruker vikarer da, men lov å prøve) Anonym poster: 24c4fc03f9266e638576bed39c0b9bb4 Nei det har jeg ikke gjort. Hvordan ser en åpen søknad ut da? Er det som en vanlig søknad? Også bare sender jeg den til diverse steder hvor helsesekretærer jobber? Får vel gjøre noe sånt også. Takk for tips:) Hi Anonym poster: 9b8c5a16db38b8d83ecf4559cbec21c7
Husbygger Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Har du registrert cv'en din på nav.no og finn.no? Jeg fikk den ene jobben min fordi de hadde sett cv'en min på finn.no Har du noen venninner som er gode til å skrive søknad? Jeg har ei venninne som er god på det å hun har hjulpet to andre venninner å skrive søknader. De har alltid komt inn på intervju med "hennes" søknad. Krysser fingrene for at du får jobb snart, lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Er arbeidsløs, og får jo ikke jobb. Var ferdig utdannet i juni som helsesekretær. Søker på alle jobbene jeg kommer over. Er registrert hos alle vikarbyråer jeg vet om, men blir jo ikke innkalt til intervju en gang:( Jobber litt som vikar i forskjellige bhg gjennom vikarbyråd. Men det er ikke ofte jeg får tilbud. Er alene med barna så kan kun jobbe man-fredag på dagtid. Jeg klarer ikke mer, er forferdelig å bare gå hjemme hele dagen:( vil så gjerne ut å tjene penger, ha en grunn til å stå opp om morgningene. Føler meg så verdiløs og ubrukelig. Nå har jeg søkt på en jobb som helsesekretær gjennom ett vikarbyråd. Kryss fingrene for at jeg får den. Anonym poster: 9b8c5a16db38b8d83ecf4559cbec21c7 Hvor i landet holder du til ? Anonym poster: fb4a4f0987efb2f472dbd1b9ec083215
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Ikke bare send søknader, møt opp fysisk på diverse arbeidsplasser og spør! Veldig mange ledige stillinger blir aldri utlyst! Anonym poster: 87d70632f52bf5fc1addb7cf57e3fa33
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 En åpen søknad er litt annerledes, men samtidig er den lik en vanlig søknad. Eneste er at du ikke søker på en utlyst stilling, og at du selger deg litt mer. Men ville ringt i tillegg for å følge den opp, eller ringt på forhånd. Anonym poster: 24c4fc03f9266e638576bed39c0b9bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå