Gå til innhold

Takk for infoen -.-


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt ferdig alle julegaver og er litt blakke nå siden vi har kjøpt julegaver til alle. Idag fikk vi plutselig beskjed om at de hadde snakka sammen i familien om at bare barna skulle få gaver i år. Takk for at de informerte oss også da når de avtalte det for lenge siden -.-

 

Anonym poster: dcb8998e0778dc04a706853ed794235f

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Haha, så jævlig typisk! (Sorry for at jeg ler, og ordforbruk, men det er jo bare typisk) :D

Skrevet

Spar på gavene til bursdager eller andre anledninger :)

Skrevet

Om dere tok vare på kvitteringene er det vel bare å levere de tilbake da? :) Og da sparte dere de pengene :P

 

Anonym poster: c5f05e36da9877ffd1dcecda147287ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...