Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Vi har kjøpt ferdig alle julegaver og er litt blakke nå siden vi har kjøpt julegaver til alle. Idag fikk vi plutselig beskjed om at de hadde snakka sammen i familien om at bare barna skulle få gaver i år. Takk for at de informerte oss også da når de avtalte det for lenge siden -.- Anonym poster: dcb8998e0778dc04a706853ed794235f
Gjest SprøstektLøk Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Haha, så jævlig typisk! (Sorry for at jeg ler, og ordforbruk, men det er jo bare typisk)
Cat_Woman Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Spar på gavene til bursdager eller andre anledninger
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Om dere tok vare på kvitteringene er det vel bare å levere de tilbake da? Og da sparte dere de pengene Anonym poster: c5f05e36da9877ffd1dcecda147287ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå