Gå til innhold

Et lite syteinnlegg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns litt synd på meg selv. Her er jeg syk..(omgangssyke)..og hjemme med to små, mens far i huset er på julebord.

 

Er det ok? Eller har jeg lov til å klage litt? :-P

 

Anonym poster: 42197dd4885843c112a939026d582535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt ok:) men du har likevel lov til å syte og klage litt;p *sender over litt sympati* :D

 

Anonym poster: de3cf835b7835f22ebacfa19ff1e4a83

Skrevet

Synes ikke det er ok at han drar på julebord da nei. Hadde det vært han som var syk ville han vel vært på sykehuset nå..

 

Anonym poster: d4f418a765d61ceee6d267d9d11b2eb0

Skrevet

Hehe..ja, tror ikke han hadde taklet det så bra. Han dro kl 16..flott å dra fra alt som gjelder mat og kveldsstell. Har en baby også som krever sitt.

 

Anonym poster: 42197dd4885843c112a939026d582535

Skrevet

Spurte nå hvor han var, da han sa han skulle komme hjem litt tidlig. Og da fikk jeg til svar at det ble visst ikke sånn. Er der ennå..kanskje hjemme on en time, halvannen..!!! Grrr...

Og våken baby som skriker :-/

 

Anonym poster: 42197dd4885843c112a939026d582535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...