LadyLuck & Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Spør her jeg, siden jeg ikke finner ut av dette andre steder.. Jeg har vært sykemeldt en god stund nå, er under behandling og får AAP (arbeids avklarings penger) via nav grunnet manglende sykepengegrunnlag.. Nå vurderer jeg å typen å flytte sammen da vi er sammen hele tiden uansett, så hva er vitsen å betale leie to steder liksom.. Det eg ikke finner ut av er; om vi blir samboere kan dette virke inn på AAP min? vet jeg mister bostøtten (om da ikke nye leiligheten står i mitt navn) men at jeg får beholde dobbel barnetrygd for guttungen da dette ikke er hans barn. Men hva med AAP, er redd at hans offshore lønn kan virke inn på mine penger.. Noen som vet??
Hannah- Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Det har ingen betydning for AAP om du har samboer/er gift eller ikke og hva vedkommende eventuelt tjener.
Fire småtroll Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Det kan jeg aldri tro. Jeg har aap og selv om jeg er gift påvirker ikke mannens lønn min "lønn". Mine aap-penger er utregnet med grunnlag i hva jeg tjente før jeg ble syk også har jeg forsørgertillegg pr barn på toppen. Hva mannen tjener har aldri vært noe tema.
LadyLuck & Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 tusen takk , betryggende å høre =) Litt redd jeg holdt på å gjøre ting vanskelig for oss økonomisk, da jeg tidligst får begynne å redusere sykemeldingene i prosent før i mai...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå