Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Leste i VG i dag om at foreldre har juksa med stemminga i lillepri. Er ikke det ganske lavmål? Har fått invitasjon til en gruppe på Facebook der noen overivrige foreldre gnålet om at alle må inn å stemme på deres barn sine dorulldukker... Merkelig! Er det ikke meningen at barna skal stemme? Anonym poster: b753f0204e758d470f09750385d046d5
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Er det å jukse? Vet ikke jeg.. Er det ikke sånn med alt for tiden? De med flest venner som deler link på facebook vinner lanoungen osv? Det jeg sitter igjen med intrykket av. De med de ivrigste foreldrene vinner..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Det var vel ikke helt sånn juksingen foregikk da, stemmegivningen stenger jo egentlig klokken åtte om kvelden men så var det kommet inn nærmere 1 mill stemmer over natta... Da har noen fucka med programmet vet du. En mann hadde jukset inn 150.000 stemmer, men han hadde vel sendt en mail og trukket de tilbake siden han angret. Kunne ikke annet enn å le høyt da jeg leste det. NRK hadde ventet inn et par tusen stemmer fra barna, også kommer det inn 2 mill stemmer pga juks med dataprogrammet fra foreldrene. Da er du kanskje litt for ivrig eller Anonym poster: 55240292b80ad3e2bccd031881adcb04
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Haha! Såppass ja! Da misforsto jeg hi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå