Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Stemmer dere? Jeg har stemt flere ganger på han i kveld!! Håper han går videre!!:) Anonym poster: a8816a6a4e4ca40308842a322b088f63
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Ja, kjempeflink! Han og Stine :-)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Ja, kjempeflink! Han og Stine :-) Glem det, heier på Michael og Stine
Helene Harepus Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Jeg synes også han er bra! Er det forresten noen som hvilken sang jentene i RG Power danset til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå