Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Den var iallfall ikke ny for den har innehold mye grums, dritt og bæsj! NÅ er jeg klar for helg og ber om en ny, blank, uke på mandag. Vin og sjokolade here I come!!
Gjest sug lut Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Det er et fromt ønske som bør oppfylles prompte. Bruktuker er ikke særlig kult å bli avspist med, for de er aldri brukt på riktig måte, sånn type inngått-levis-deilig, skarpe-kanter-slitt-av-behagelig - det er er mer som du sier at noen har spist opp alt det gode, lagt igjen søpla si som en annen DNT-turist på sjølbetjent hytte.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Tror du ikke at jeg sjenket meg et glass, satte med godt til rette med sjokolade og ullpledd. Skulle bare hvile hodet litt og ja.... våkna litt på 06 i mårrest. Hehe! Det var den kvelden
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Da får du i alle fall mer krefter til neste ubrukte uke. Jeg liker egt når kroppen bare tar den søvnen den vil ha, for jeg er dårlig på å gi den det ellers.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Det var ubeskrivelig deilig med mye søvn Nå er vi klar for lat og latere helg mens vi teller ned 14 dager igjen til "juleferie" (har oppgaveskriving igjen, med er da ferdig med praksis, hurra!) Kanskje det blir litt vin i kveld da? hehe
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Oi da trengte du den søvnen! Jeg er sånn som alltid legger meg sent, hode og kroppen samarbeider ikke. Hodet har lakenskrekk kroppen har lakenelsk. Så om jeg sovner slik du gjorde er det et tegn på underernært kropp ja. Deilig det! Så får du en nye uke med blanke ark og fargestifter Jg får min del vil egentlig bare spole frem til fredag kl 3 da er jeg nemlig ferdig med 3 eksamener og kan ta litt helg. Kos deg med jubelguri i dag og vin ikveld =)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Har blitt lite søvn i det siste, men det går.... Har hatt en knall dag med sløving og venninnepizza NUH nytes et glass vin. Deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå