Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg får aap og hun får noe annet av nav. Jeg får mer på aap, og hun skjønner virkelig ikke det, jeg har tre diagnoser og hun syns det er merkelig uansett... Uansett vi begge har opplevd endel ting som vanskelig, så er hennes ting verre og det er bare det vi skal prate om.... Jeg bor 1t unna og hun klager på for lite besøk, men når jeg er på besøk og muligens overnatter, skal hun reise tidlig neste dag.... Har jeg ikke rett til å si ifra og føle meg dårlig ? Anonym poster: 9decf269fb4c16aa2d3e7a6af872e6c3
Februargullet2013 Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Venninnen din er på bærtur,ho bør skjerpe seg
Kliko Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Nå aner jeg ingenting om aap, men det spiller vel ingen rolle om man har en diagnose eller fler? Siden du fremhever at du får mer penger og forsvarer det med tre diagnoser? Uansett. Dette er jo ingen konkuranse. Det er ikke om å gjøre å ha det verst. Om dere er venninner så høres det tåpelig ut å drive å konkurer om sånne ting, og det kan du jo fortelle henne. Men kan være hun føler det på samme måte som du gjøre?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Klart en ikke trenger diagnoser, men jeg la det frem siden det er de som hindrer meg ut i arbeid inntil videre. Og vi konkurrere ikke, men jeg blir litt oppgitt over at jeg ikke får si at jeg føler meg dårlig og om hu spørr meg hvordan ting er, så gidder hun ikke lytte til jeg er ferdig, men heller begynner på annen setning om at hun er sliten. Jeg lytter og spørr. Men det blir mye iblant.. Jeg har tanker det at jeg mener jeg bryr folk bare jeg åpner munnen, så når jeg først vil prate om det så er det ikke det beste å høre at jeg ikke trenger pengene pga jeg ikke er syk, mener hun.. jeg skulle ønske det var slik at jeg ikke var syk... Dette er ikke et innlegg om at jeg mener jeg bare skal få klage, men at det hadde vært godt å få litt støtte der. Ikke at jeg ikke er syk... Anonym poster: 9decf269fb4c16aa2d3e7a6af872e6c3
Gjest Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Ang størrelsen på beløpet deres, har det med inntekten og ikke diagnose vil jeg tro?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Vi går på forskjellig "stønad" og jeg har forklart grunnen til at jeg nevnte diagnosene om det var det du tenkte på :-) Anonym poster: 9decf269fb4c16aa2d3e7a6af872e6c3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Det har vel med hvor tidlig man ble "uføre" også. Jeg gikk på aap en stund, det samme gjorde en venninne, og hun hadde litt mer enn meg i måneden fordi hun ble syk da hun var litt yngre enn meg. Nå er vi begge to i jobb da:) Anonym poster: 2d97dc3a688bd723ba8df0b79ad630d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå