Gå til innhold

Legging av tre små


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes for armageddon det er her i leggetida!

 

Han på 6 mnd er overtrøtt og vil absolutt ingenting. Prøver nå å legge ham rolig ned og la ham roe seg selv litt.

 

Han på 3 år har ikke tid til å sove, han vil ha leke-skrumaskina. "Blir i morgen, ikke i kveld. Nå skal du sove" - og vips setter sirenen i gang.

 

Jentungen på 9 er fortsatt på do. smeller typisk døra uten å tenke seg skikkelig om akkurat når en av de andre har sovna - og vips ny sirene...

 

Jepp - de er barn - helt klart hehe - og ho mor, som da er meg, løper imellom som en hund på skitur.... river meg i håret og håper så inderlig at det snart blir stille på en eller helst tre av dem.

 

....Og vet at om en halvtimes tid har roen senket seg ...bare å holde ut litt til...

 

Fredagsbetraktning fra meg.... og nå må jeg løpe, minsten setter i sirena igjen....:-)

 

god helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe å glede meg til forstår jeg...

Skrevet

Hehe... Det blir bedre når minste blir eldre. Er ofte alene med leggingen av våre fire barn (10, 8, 5 og 3 år), men det går veldig enkelt nå fordi de er blitt så store. Du får trøste deg med at det snart letner litt. Mitt tips: Tv til 3-åringen mens du legger babyen, så kose og tulle 3-åringen i seng og venn 9-åringen av å smelle med dørene sånn generelt ;)

Skrevet

God helg, ja!

Kjenner til følelsen av kaos ved leggetid.

Jeg har ei på 4mnd, en på 2,ei på 3 og en på 4!

Så her er det Freakshow fra kl 19 og utover!noen ganger varer showet til langt på natt også...

...og med helgespesial!

Juhu;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Mye alene med mine to på 2,5 og 7 mnd. Starter forberedelse på legging 1730, da er det kvelds. Så bader begge to sammen. Det synes de er kjempekoselig. Største først i baljen, så minste og så fortsetter største mens jeg steller minste. Om minste er supersur, får han sprelle naken på tisselaken på matta på stua. Steller da største. Legger mini først men største underholdes av tv'en.

 

Skjelden de ikke bader. Når de bades vet de det er kvelden, og såsynes de det er kjekt å bade.

 

Men jeg har egentlig greie og enkle gutter :-)

 

Uansett, Deilig når helgefreden har senket seg.

 

Men har du prøvd å bade de sammen om kveldene? Hun på 9 greier vel å styre seg selv? :-)

Skrevet

Hehe, har to små selv og er ikke bare bare innimellom! Her er det to gutter på 5 1/2 uke og 18 mnd.

 

Ofte gått opp med babyen i en arm og storebror i den andre, stått ved senga og sunget nattsang mens jeg dytter i smokk og gynger lillebror :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...