Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Koselig å sitte sammen med barna og kose oss, så må jeg plutselig forklare barna på 6 og 8 hva "morrabrød" er... Var nok ikke my cup of tea det der gitt. Anonym poster: 98841fb6aebfdde12f8a1c3edaa93177
Lille♥mitt Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Sant nok, men jeg ville bare sagt at det er frokost.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Men så står de jo der med en "ereksjon" som er umulig å unngå, og synger om tissen flere ganger. Det fikk barna med seg gitt. Jaja, jeg stemmer nok ikke på dem Anonym poster: 98841fb6aebfdde12f8a1c3edaa93177
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 For deretter at Mia proklamerer at hun får tårer i trusa... Lekkert Anonym poster: 420e0a6b5369578b1426ac5010b21980
Lille♥mitt Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Hehe, ja. Jeg så ikke hele greia så fikk ikke heelt med meg hva det gjaldt, men fikk med meg at de sang "morrabrød" da. Tv2 kunne kanskje spart dem til 21.45 når programmet begynner igjen, det er jo alltid en deltager som spares til da.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Han rapperen kommer visst etter nyhetene Anonym poster: 713bc63204909582ab8683b0331f1e8a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 hehe... Anonym poster: 53b253b4d351973fd28587c8f29cad16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå