Gå til innhold

Norske talenter i kveld


Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig å sitte sammen med barna og kose oss, så må jeg plutselig forklare barna på 6 og 8 hva "morrabrød" er... Var nok ikke my cup of tea det der gitt.

 

Anonym poster: 98841fb6aebfdde12f8a1c3edaa93177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant nok, men jeg ville bare sagt at det er frokost.

Skrevet

Men så står de jo der med en "ereksjon" som er umulig å unngå, og synger om tissen flere ganger. Det fikk barna med seg gitt. Jaja, jeg stemmer nok ikke på dem ;)

 

Anonym poster: 98841fb6aebfdde12f8a1c3edaa93177

Skrevet

For deretter at Mia proklamerer at hun får tårer i trusa... Lekkert

 

Anonym poster: 420e0a6b5369578b1426ac5010b21980

Skrevet

Hehe, ja. Jeg så ikke hele greia så fikk ikke heelt med meg hva det gjaldt, men fikk med meg at de sang "morrabrød" da. Tv2 kunne kanskje spart dem til 21.45 når programmet begynner igjen, det er jo alltid en deltager som spares til da.

Skrevet

Han rapperen kommer visst etter nyhetene

 

Anonym poster: 713bc63204909582ab8683b0331f1e8a

Skrevet

hehe...

 

Anonym poster: 53b253b4d351973fd28587c8f29cad16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...