Gå til innhold

Du som etterlyste oppdatering


Anbefalte innlegg

Skrevet

På bloggen altså. Nå har jeg endelig fått gjort det, er litt treg (eller bare veldig, veldig sliten :P ).

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

På bloggen altså. Nå har jeg endelig fått gjort det, er litt treg (eller bare veldig, veldig sliten :P ).

 

Ventet også på det! Sett og sett og sett og ventet på noe nytt. Lest og sett hvert bilde =)

Skrevet

Fy søren så fint!! Gratulerer, godt jobba!!!!!

Skrevet

Kan du ikke legge ut link så vi mobilnørder får sett også? :D

Skrevet

Tusen takk dere :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Så fint det blir! Fin trapp, jeg har likens, men med brunt gelender og trinn :-)

Skrevet

Steike for ett fint hus du har! :D

Skrevet

Lekkert!

Både størrelsen og utsikten er fantastisk!

 

Ferdig med eksamen?

Skrevet

1. Jeg vil ha kjøleskapet ditt!

 

2. Dere har nesten like fin utsikt som oss.

 

3. Vi har samme gulv.

 

4. Fy for en slem mamma du er. Tenk å nekte barnet sitt sjokkrosa vegg. ;)

 

Gratulere så mye med ferdigstilt hus. Det må føles helt fantastisk å endelig være i mål. Husker da dere startet og vi drev og diskuterte hva det røret i hagen kunne være for noe. :)

 

Men... hva skal du nå blogge om? Interiør kanskje? ;)

Skrevet

Kjempefint! Ikke misunnelig i det hele tatt;)

Skrevet

Så fint det blir!! Dere har like dører som oss inne :D Vi fikk ikke levert hvit trapp, men det var veldig fint så kanskje jeg må male den nå, for det var mye finere!! ;)

Skrevet

Kjempe fint da :-)

Skrevet

1. Jeg vil ha kjøleskapet ditt!

 

2. Dere har nesten like fin utsikt som oss.

 

3. Vi har samme gulv.

 

4. Fy for en slem mamma du er. Tenk å nekte barnet sitt sjokkrosa vegg. ;)

 

Gratulere så mye med ferdigstilt hus. Det må føles helt fantastisk å endelig være i mål. Husker da dere startet og vi drev og diskuterte hva det røret i hagen kunne være for noe. :)

 

Men... hva skal du nå blogge om? Interiør kanskje? ;)

 

Hvilket gulv er det? Kjempefint!

 

Anonym poster: a7b4f1a98af48c509a3bf0083667de31

Skrevet

Så mange koselige tilbakemeldinger, takk :) Gleder meg veldig til å flytte nå, er så utrolig sliten og vil bare bli ferdig og slappe av.

 

For å svare kjapt på spørsmål før jeg stuper i seng: Ja, er ferdig med eksamen :) Jeg kommer nok ikke til å blogge mer når huset er ferdig, interiør er ikke helt min greie :P Gulvet er hvitpigmentert eikeparkett, enstavs i 2. etg. Vanlig 3 stavs i 1. og 3. etg, hvitvasket eik. Ø

Liker lyse gulv :)

Skrevet

Utrolig fint Alva, grattis med nesten helt ferdig hus. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...