Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 På bloggen altså. Nå har jeg endelig fått gjort det, er litt treg (eller bare veldig, veldig sliten ).
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 På bloggen altså. Nå har jeg endelig fått gjort det, er litt treg (eller bare veldig, veldig sliten ). Ventet også på det! Sett og sett og sett og ventet på noe nytt. Lest og sett hvert bilde =)
**lykke!!** Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Fy søren så fint!! Gratulerer, godt jobba!!!!!
Gulosten™ Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Kan du ikke legge ut link så vi mobilnørder får sett også?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2012 Kan du ikke legge ut link så vi mobilnørder får sett også? Her: http://vibyggerosshus.blogg.no/
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Så fint det blir! Fin trapp, jeg har likens, men med brunt gelender og trinn :-)
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Steike for ett fint hus du har!
Liv & Røre Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Lekkert! Både størrelsen og utsikten er fantastisk! Ferdig med eksamen?
Musemorbr / Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 1. Jeg vil ha kjøleskapet ditt! 2. Dere har nesten like fin utsikt som oss. 3. Vi har samme gulv. 4. Fy for en slem mamma du er. Tenk å nekte barnet sitt sjokkrosa vegg. Gratulere så mye med ferdigstilt hus. Det må føles helt fantastisk å endelig være i mål. Husker da dere startet og vi drev og diskuterte hva det røret i hagen kunne være for noe. Men... hva skal du nå blogge om? Interiør kanskje?
~*MulattMamma*~ Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Kjempefint! Ikke misunnelig i det hele tatt;)
Gulosten™ Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Så fint det blir!! Dere har like dører som oss inne Vi fikk ikke levert hvit trapp, men det var veldig fint så kanskje jeg må male den nå, for det var mye finere!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 1. Jeg vil ha kjøleskapet ditt! 2. Dere har nesten like fin utsikt som oss. 3. Vi har samme gulv. 4. Fy for en slem mamma du er. Tenk å nekte barnet sitt sjokkrosa vegg. Gratulere så mye med ferdigstilt hus. Det må føles helt fantastisk å endelig være i mål. Husker da dere startet og vi drev og diskuterte hva det røret i hagen kunne være for noe. Men... hva skal du nå blogge om? Interiør kanskje? Hvilket gulv er det? Kjempefint! Anonym poster: a7b4f1a98af48c509a3bf0083667de31
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 23. november 2012 Så mange koselige tilbakemeldinger, takk Gleder meg veldig til å flytte nå, er så utrolig sliten og vil bare bli ferdig og slappe av. For å svare kjapt på spørsmål før jeg stuper i seng: Ja, er ferdig med eksamen Jeg kommer nok ikke til å blogge mer når huset er ferdig, interiør er ikke helt min greie Gulvet er hvitpigmentert eikeparkett, enstavs i 2. etg. Vanlig 3 stavs i 1. og 3. etg, hvitvasket eik. Ø Liker lyse gulv
LuksusLiv Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Utrolig fint Alva, grattis med nesten helt ferdig hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå