Gå til innhold

Dere som har tatt ut hormonspiral og så blitt gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvor lang tid gikk det før du ble gravid? Ble syklusen regelmessig med en gang eller måtte dere prøve lenge? Jeg har blitt gravid i første og andre pp de forrige svangerskapene, og er skikkelig spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tok ut Spiralen 15 Februar 2012, fikk tilbake mensen allerende mnd etter og ble gravid 28 April,så gikk veldig fort for min del :)

Endret av snartmamma2013
Skrevet

Syklusen ble regelmessig med en gang. Ble gravld etter andre mens så klaffa kjapt :)

Skrevet

Tok den ut i desember og fekk mens ca 1 mnd etter. Blei gravid i april.. (Men me brukte kondom,var ikkje med meining at me skulle bli gravid i april heller,ville egentlig venta ca 1 år etter..) Menmen :)

Skrevet

Jeg fikk mensen etter en liten måned og ble gravid på første forsøk, altså den påfølgende måneden. :)

Skrevet

Tok spiral ut i februar og var gravid i mars. :)

Skrevet

Tok ut i september og gravid i oktober. Min gyn sier at hormonspiral ikke skal gjøre at det tar lang tid å bli gravid eller å få syklusen tilbake

Skrevet

Tok ut spiralen november 2010, ble gravid i mai og juli 2011 -men mistet da begge gangene.

Er nå gravid igjen i uke 23 og alt er bra nå.

Så for min del tok det lang tid, har ikke hatt regelmessig mens i det hele tatt etter at jeg tok ut spiralen.

Skrevet

Takk for alle svarene :) Jeg får nok bare prøve å være tålmodig og nyte livet som det er også, vi har det jo så fint som vi har det, hen rett hvor opphengt man blir i noe når man tenker mye på det ...

Skrevet

Jeg tok ut min i midten av september, og ble gravid i løpet av et par uker:-):-)

Skrevet

tok 6 mnd før jeg ble gravid etter at jeg tok ut spiralen.

Mista og det tok to mnd før jeg ble gravid igjen etter utskrapning

Skrevet

... hvor lang tid gikk det før du ble gravid? Ble syklusen regelmessig med en gang eller måtte dere prøve lenge? Jeg har blitt gravid i første og andre pp de forrige svangerskapene, og er skikkelig spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen...

Tok ut spiralen i august 2011 og ble gravid etter 2 pp, resultatet sitter her og smiler nå. Syklusen var helt normal umiddelbart (brukte eggløsningstest for å sjekke). Jeg var 39 år. Har blitt gravid på 1pp de to andre gangene, så hormonspiralen "tok" en pp ekstra, med mindre det var alderen :-) Lykke til!
Skrevet

Jeg tok ut spiralen 6. januar i år, og første dag i siste mens var 25. februar. Hadde to normale mensblødninger før jeg ble gravid. Testet positivt i mars :) Syklusen var tilbake til normalen med en gang.

Skrevet

Fikk mens tre korte uker etter jeg tok den ut. Litt overraskende gravid på 1pp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...