Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg har faktisk aldri hatt en orgasme. Jeg elsker å ha sex med mannen min og vi har et bra sexliv. Men jeg klarer ikke å oppnå orgasme. Vi er veldig åpen og snakker mye om hvordan vi skal få det til, men det går ikke. Jeg har det veldig godt og jeg blir Stein kåt, men kommer ikke helt i mål. Jeg har hatt flere partnere og det har vert slik med alle. Jeg har snakket med gynekolog og hun mener at det ikke er noe galt med meg. Jeg syntes jo at dette er litt flaut å snakke om og derfor er det ikke noe jeg forteller venninnene mine. Jeg trenger ikke at noen forteller meg alt jeg går glipp av og stakkars meg som ikke klarer dette. Vet ikke hva jeg trenger, kanskje å høre at det er andre som er i samme situasjon? Finnes det noen? Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 særlig Anonym poster: af83eaf2dedd5994506fc54bcdc8ef09
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Det har ikke jeg heller. Men det er ikke noe jeg savner på en måte, for vet jo ikke hva jeg går glipp av.. Er vist ganske vanlig dette. Liker å ha sex og det er veldig godt og sånt, men som du sier, kommer ikke helt i mål. Men for min del, når jeg ikke vet hvordan "mål" kjennes ut, så plager det meg ikke heller. Jeg er åpen med venninnene mine om det, og de synes det er så rart, skal gi meg tips om hva man skal gjøre og sånt, men det er ikke tips jeg trenger, jeg får det bare ikke til. Anonym poster: 13b210525bf5f4a0b45ad2e0130b39eb
Catlady Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Ikke fått det til på egenhånd heller ?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Det har ikke jeg heller. Men det er ikke noe jeg savner på en måte, for vet jo ikke hva jeg går glipp av.. Er vist ganske vanlig dette. Liker å ha sex og det er veldig godt og sånt, men som du sier, kommer ikke helt i mål. Men for min del, når jeg ikke vet hvordan "mål" kjennes ut, så plager det meg ikke heller. Jeg er åpen med venninnene mine om det, og de synes det er så rart, skal gi meg tips om hva man skal gjøre og sånt, men det er ikke tips jeg trenger, jeg får det bare ikke til. Anonym poster: 13b210525bf5f4a0b45ad2e0130b39eb Det var litt godt å høre at det er flere enn meg. Jeg har mange tips og jeg prøver masse, men jeg får det bare ikke til. Jeg vet jo heller ikke hva jeg går glipp av så jeg savner det heller ikke, men jeg lurer jo på hvorfor det er slik. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Jeg har heller aldri fått orgasme under samleie. Men får ved stimulering av klitoris. Får du det? Uansett så kan det jo ha blitt psykisk, at du blir bevisst at du nærmer deg et klimaks, deretter blir du så fokusert på dette at du "mister" lysten. En sexolog kan hjelpe deg. Anonym poster: 2f7010ae74e3430beae6eef7c6aa9167
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Ikke på egenhånd heller. Da føler jeg at jeg ikke kommer i nærheten av hvordan det er sammen med mannen. HI. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Jeg får heller ikke ved stimulerende av klitoris. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf
Catlady Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Ikke på egenhånd heller. Da føler jeg at jeg ikke kommer i nærheten av hvordan det er sammen med mannen. HI. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf Har du prøvd vibrator ?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Får du orgasme om du hjelper deg selv når du er alene? Hvis du ikke har onanert så kanskje du skal begynne med det. For meg var det i hvert fall en fin måte å bli kjent med kroppen min på og kjenne hva som skulle til. Jeg slet masse på samme måte før. Var så kåt som fy, men kom liksom aldri helt til mål uansett hvor godt det var. For meg så lå det kun "i hodet", jeg måtte lære meg å slippe kontroll og slappe av akkurat nok til at det bikker over i en orgasme. Tidligere stod jeg på en måte på kanten av stupet, men turde aldri hoppe ut i det. Når jeg brukte tid og fant ut hva som trigget meg, så begynte jeg også å få en og annen orgasme med partner, selv om jeg da også lenge "strevde" med å få det til, og det kunne være langt mellom hver gang jeg fikk det til. Nå går det stort sett hver gang, og det er fantastisk! Jeg synes sexlivet bare blir bedre og bedre, får nå både klitorisorgasmer og vaginale orgasmer. Så se om du kan få noen stille stunder for deg selv hvor du vet du ikke vil bli avbrutt og du ikke har noe tidspress på deg. Kos med deg selv og finn ut hva som er godt, hva som ikke er det. Når du finner ut hva som er ekstra deilig så fortsett i de baner. En dag bikker du også over Du kan også kjøpe en form for vibrator som du først kan prøve ut alene på deg selv. Det gjorde jeg også en stund med god hjelp. Du har det aller beste utgangspunktet - du blir kjempekåt, har en mann du tenner og som du kan kommunisere med. Det eneste du må finne ut er hvordan gi slipp på det du pr i dag kontrollerer ubevisst. Jeg var veldig opptatt av at jeg "måtte få det til"... og det ble til slutt også hemmende for meg. Da begynte jeg for meg selv, og målet var bare å stimulere meg selv, ha det godt, kjenne på de gode følelsene uten å fokusere på orgasmen. Etter hvert fant jeg ut hva som trigget meg. Jeg er fremdeles ganske "finstilt", så jeg må på en måte passe på når "bølgen" kommer og gi slipp da. Hvis ikke får jeg ikke orgasme da, og det er ikke alltid den bygger seg opp igjen heller, i hvert fall ikke hvis jeg blir fokusert på det. Nyt deg selv og lær Anonym poster: ec17de961e9539f124d345eaaac38215
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Det har ikke jeg heller. Men det er ikke noe jeg savner på en måte, for vet jo ikke hva jeg går glipp av.. Er vist ganske vanlig dette. Liker å ha sex og det er veldig godt og sånt, men som du sier, kommer ikke helt i mål. Men for min del, når jeg ikke vet hvordan "mål" kjennes ut, så plager det meg ikke heller. Jeg er åpen med venninnene mine om det, og de synes det er så rart, skal gi meg tips om hva man skal gjøre og sånt, men det er ikke tips jeg trenger, jeg får det bare ikke til. Anonym poster: 13b210525bf5f4a0b45ad2e0130b39eb Det var litt godt å høre at det er flere enn meg. Jeg har mange tips og jeg prøver masse, men jeg får det bare ikke til. Jeg vet jo heller ikke hva jeg går glipp av så jeg savner det heller ikke, men jeg lurer jo på hvorfor det er slik. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke fikk det i min "ungdom" men det føles litt som det har blitt en psykisk greie for meg nå, (er 28). Fordi jeg er så bevisst på det og når det liksom går den veien at det kanskje kunne ha skjedd, så tenker jeg alt for mye på det og da skjer det hvertfall ikke. Så jeg har bare sluttet å bry meg om et i det hele tatt. Men det skjer fortsatt ikke, hehe. Vet ikke hva man kan gjøre med dette. Catlady: nei, aldri. Anonym poster: 13b210525bf5f4a0b45ad2e0130b39eb
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Får du orgasme om du hjelper deg selv når du er alene? Hvis du ikke har onanert så kanskje du skal begynne med det. For meg var det i hvert fall en fin måte å bli kjent med kroppen min på og kjenne hva som skulle til. Jeg slet masse på samme måte før. Var så kåt som fy, men kom liksom aldri helt til mål uansett hvor godt det var. For meg så lå det kun "i hodet", jeg måtte lære meg å slippe kontroll og slappe av akkurat nok til at det bikker over i en orgasme. Tidligere stod jeg på en måte på kanten av stupet, men turde aldri hoppe ut i det. Når jeg brukte tid og fant ut hva som trigget meg, så begynte jeg også å få en og annen orgasme med partner, selv om jeg da også lenge "strevde" med å få det til, og det kunne være langt mellom hver gang jeg fikk det til. Nå går det stort sett hver gang, og det er fantastisk! Jeg synes sexlivet bare blir bedre og bedre, får nå både klitorisorgasmer og vaginale orgasmer. Så se om du kan få noen stille stunder for deg selv hvor du vet du ikke vil bli avbrutt og du ikke har noe tidspress på deg. Kos med deg selv og finn ut hva som er godt, hva som ikke er det. Når du finner ut hva som er ekstra deilig så fortsett i de baner. En dag bikker du også over Du kan også kjøpe en form for vibrator som du først kan prøve ut alene på deg selv. Det gjorde jeg også en stund med god hjelp. Du har det aller beste utgangspunktet - du blir kjempekåt, har en mann du tenner og som du kan kommunisere med. Det eneste du må finne ut er hvordan gi slipp på det du pr i dag kontrollerer ubevisst. Jeg var veldig opptatt av at jeg "måtte få det til"... og det ble til slutt også hemmende for meg. Da begynte jeg for meg selv, og målet var bare å stimulere meg selv, ha det godt, kjenne på de gode følelsene uten å fokusere på orgasmen. Etter hvert fant jeg ut hva som trigget meg. Jeg er fremdeles ganske "finstilt", så jeg må på en måte passe på når "bølgen" kommer og gi slipp da. Hvis ikke får jeg ikke orgasme da, og det er ikke alltid den bygger seg opp igjen heller, i hvert fall ikke hvis jeg blir fokusert på det. Nyt deg selv og lær Anonym poster: ec17de961e9539f124d345eaaac38215 Takk for at du tok deg tid til å svare så mye. Jeg er ikke så flink til å prøve for meg selv. Men jeg skal ta ditt tips og gjør det. Tusen takk for støtte. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Det er jo lettere å ta saken i egne hender, null stress. Jeg kan bli dritstressa om jeg ikke fikser det og mannen har forventninger om at jeg skal i mål. Da kan jeg i allefall bare glemme det. På egenhånd fikses det på et par minutter. Fiks deg en vibrator. Ellers er dusjstrålen effektiv. Men du har sikkert fått tips om dette allerede. Fantaser om det som gjør deg kt. I fantasien er alt lov Men om du ikke fikser det vet du jo som du sier uansett ikke om noe annet :-)
Catlady Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Det har ikke jeg heller. Men det er ikke noe jeg savner på en måte, for vet jo ikke hva jeg går glipp av.. Er vist ganske vanlig dette. Liker å ha sex og det er veldig godt og sånt, men som du sier, kommer ikke helt i mål. Men for min del, når jeg ikke vet hvordan "mål" kjennes ut, så plager det meg ikke heller. Jeg er åpen med venninnene mine om det, og de synes det er så rart, skal gi meg tips om hva man skal gjøre og sånt, men det er ikke tips jeg trenger, jeg får det bare ikke til. Anonym poster: 13b210525bf5f4a0b45ad2e0130b39eb Det var litt godt å høre at det er flere enn meg. Jeg har mange tips og jeg prøver masse, men jeg får det bare ikke til. Jeg vet jo heller ikke hva jeg går glipp av så jeg savner det heller ikke, men jeg lurer jo på hvorfor det er slik. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke fikk det i min "ungdom" men det føles litt som det har blitt en psykisk greie for meg nå, (er 28). Fordi jeg er så bevisst på det og når det liksom går den veien at det kanskje kunne ha skjedd, så tenker jeg alt for mye på det og da skjer det hvertfall ikke. Så jeg har bare sluttet å bry meg om et i det hele tatt. Men det skjer fortsatt ikke, hehe. Vet ikke hva man kan gjøre med dette. Catlady: nei, aldri. Anonym poster: 13b210525bf5f4a0b45ad2e0130b39eb Kjøp deg klitoris vibrator, og sett av litt tid hver dag, så "går" det av seg selv ganske snart.. Er ikke så rart om du har fått litt sperre på det heller høres det ut som. Men anbefaler deg absolutt til å prøve en vibrator altså !!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Det er jo lettere å ta saken i egne hender, null stress. Jeg kan bli dritstressa om jeg ikke fikser det og mannen har forventninger om at jeg skal i mål. Da kan jeg i allefall bare glemme det. På egenhånd fikses det på et par minutter. Fiks deg en vibrator. Ellers er dusjstrålen effektiv. Men du har sikkert fått tips om dette allerede. Fantaser om det som gjør deg kt. I fantasien er alt lov Men om du ikke fikser det vet du jo som du sier uansett ikke om noe annet :-) Jeg leser det du skriver og så ser jeg på bildet ditt og da får jeg noen rare bilder i hodet mitt. Lurer på hvordan du egentlig ser ut. Du har et ordentlig kult profilbilde. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Det er jo lettere å ta saken i egne hender, null stress. Jeg kan bli dritstressa om jeg ikke fikser det og mannen har forventninger om at jeg skal i mål. Da kan jeg i allefall bare glemme det. På egenhånd fikses det på et par minutter. Fiks deg en vibrator. Ellers er dusjstrålen effektiv. Men du har sikkert fått tips om dette allerede. Fantaser om det som gjør deg kt. I fantasien er alt lov Men om du ikke fikser det vet du jo som du sier uansett ikke om noe annet :-) Jeg leser det du skriver og så ser jeg på bildet ditt og da får jeg noen rare bilder i hodet mitt. Lurer på hvordan du egentlig ser ut. Du har et ordentlig kult profilbilde. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf Haha Skjønner den (Det ligger et normalt et på "galleri" btw:)) Profilbildet er tatt dagen derpå btw.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Prøv å enten sitte på en stol motsatt vei. Hold hendene foran deg i stolen og løft opp bena (sånn at du holder deg oppe med bare hendene) Opp og ned sånn mange ganger. Eller hold deg i noe slik at hele kroppen henger ned. Løft så beina opp (dette også mange ganger) Flere som får orgasme sånn. Hvis det går så prøv å få med bekkenet når du har sex så kanskje det går. Ble litt rotete dette. Anonym poster: 74c2f7b2a0ba47cd749a3be684984b59
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Jeg stimulerer klitoris under sex. Anonym poster: 7ffe1f2625947ab76f0178ceef37e4fa
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Det er jo lettere å ta saken i egne hender, null stress. Jeg kan bli dritstressa om jeg ikke fikser det og mannen har forventninger om at jeg skal i mål. Da kan jeg i allefall bare glemme det. På egenhånd fikses det på et par minutter. Fiks deg en vibrator. Ellers er dusjstrålen effektiv. Men du har sikkert fått tips om dette allerede. Fantaser om det som gjør deg kt. I fantasien er alt lov Men om du ikke fikser det vet du jo som du sier uansett ikke om noe annet :-) Jeg leser det du skriver og så ser jeg på bildet ditt og da får jeg noen rare bilder i hodet mitt. Lurer på hvordan du egentlig ser ut. Du har et ordentlig kult profilbilde. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf Haha Skjønner den (Det ligger et normalt et på "galleri" btw:)) Profilbildet er tatt dagen derpå btw. nå ble jeg nysgjerig hvor i galleri? Anonym poster: 492f98c7cae4113ed3703f9bdee59154
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Det er jo lettere å ta saken i egne hender, null stress. Jeg kan bli dritstressa om jeg ikke fikser det og mannen har forventninger om at jeg skal i mål. Da kan jeg i allefall bare glemme det. På egenhånd fikses det på et par minutter. Fiks deg en vibrator. Ellers er dusjstrålen effektiv. Men du har sikkert fått tips om dette allerede. Fantaser om det som gjør deg kt. I fantasien er alt lov Men om du ikke fikser det vet du jo som du sier uansett ikke om noe annet :-) Jeg leser det du skriver og så ser jeg på bildet ditt og da får jeg noen rare bilder i hodet mitt. Lurer på hvordan du egentlig ser ut. Du har et ordentlig kult profilbilde. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf Haha Skjønner den (Det ligger et normalt et på "galleri" btw:)) Profilbildet er tatt dagen derpå btw. nå ble jeg nysgjerig hvor i galleri? Anonym poster: 492f98c7cae4113ed3703f9bdee59154 fant det wow du var annerledes enn jeg trudde du så ut Anonym poster: 492f98c7cae4113ed3703f9bdee59154
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #21 Skrevet 23. november 2012 Det er jo lettere å ta saken i egne hender, null stress. Jeg kan bli dritstressa om jeg ikke fikser det og mannen har forventninger om at jeg skal i mål. Da kan jeg i allefall bare glemme det. På egenhånd fikses det på et par minutter. Fiks deg en vibrator. Ellers er dusjstrålen effektiv. Men du har sikkert fått tips om dette allerede. Fantaser om det som gjør deg kt. I fantasien er alt lov Men om du ikke fikser det vet du jo som du sier uansett ikke om noe annet :-) Jeg leser det du skriver og så ser jeg på bildet ditt og da får jeg noen rare bilder i hodet mitt. Lurer på hvordan du egentlig ser ut. Du har et ordentlig kult profilbilde. Anonym poster: 8efe4fd2eab3db95f57777e99e3d81cf Haha Skjønner den (Det ligger et normalt et på "galleri" btw:)) Profilbildet er tatt dagen derpå btw. nå ble jeg nysgjerig hvor i galleri? Anonym poster: 492f98c7cae4113ed3703f9bdee59154 fant det wow du var annerledes enn jeg trudde du så ut Anonym poster: 492f98c7cae4113ed3703f9bdee59154 Haha, da lurer jeg egentlig på hva du hadde sett for deg
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #22 Skrevet 23. november 2012 Heller aldri hatt orgasme, verken alene eller med partner. Har gitt opp, nå. (har prøvd det meste) Anonym poster: 6e03e9ff8a5b5e4989a696c4b19f6abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå