Gå til innhold

Huff, har så dårlig samvittighet ovenfor jenta mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i full jobb, er alenemor og student. Har eksamen til uka og det blir mye lesing. De siste dagene har jeg rett og slett plassert toåringen i sofaen med en film etter barnehagen, slik at jeg får lest uten å måtte leke samtidig, hun er ikke så flink til å leke alene. Huff, snart er eksamenstiden over og jeg kan være tilstede igjen og føle meg som en god mor igjen

Anonym poster: 00aab7ecfc364481720adf590271c283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Det er jo for en god sak og bare for en periode. Hadde det vært hele tiden så.. Har selv brukt film for å holde ungene i ro når vi foreldrene har vært syke eller lignende.

Anonym poster: fa84b69f9ac96cbe61b47551aa156ff1

Skrevet

Så lenge det er over en liten periode går det helt sikkert bra :-)

Skrevet

Sånn har jeg det også, pasning hos farmor imorgen mens gubben er på jobb. Har også sittet hver dag og kveld i det siste mens samboer har lagt mini i seng... Huff, 25 days and counting! Trøster meg med at jeg har mye mer tid med mini i juleferien og ellers i løpet av semesteret :)

Skrevet

Jeg syns du er flink som tar en utdannelse, jeg ser på dt som svært viktig. Du burde heller ha dårlig samvittighet dersom du ikke studerte. Så tariff sikkert igjen den tapte lekingen når eksamen er over:) jeg heier på deg!

Anonym poster: fc4db86451f070dbb083c63d00e27192

Gjest Guttemamma :)
Skrevet

Så flink du er :) Som de andre sier, er det bare for en kort periode.

Lykke til!

Skrevet

Dette skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Du sikrer deg og barnet ditt en god fremtid, med en utdannelse :) Og det må man jobbe for :)

Les videre uten å ha dårlig samvittighet du :) Lykke til med eksamen!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...