Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 At du f.eks er veldig god til å lage pizza? At du vet det selv også. Så bestemmer du deg for å lage dette til gjester som kommer på besøk MEN at pizzaen akkurat den dagen ikke blir noe god i det hele tatt?? Jeg er veldig god til å lage eplekake (har fått masse skryt av familie og på jobben når jeg har bakt) og idag hadde jeg beaøk av min søster og hennes familie og noen venner. Tror dere ikke kaken min ble tørr som sandpapir??? Ååååå skjønner ikke hva jeg gjorde galt!!! Anonym poster: db16f16681a09dca9b1ff51761073c48
magica fra tryll Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Jeg gjorde det med Pavlovaen min sist gang. Eggehvitene ville f...n meg ikke bli stive. Jeg som vanligvis lager helt fantastisk marengsbunn;(
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Det hendte med meg når jeg skulle lage pizzahorn sist gang. Er egentlig ganske flink med gjærbakst og får masse skryt. De ble så ekle at jeg ikke frøs restene!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Ja, absolutt jeg er (ikke for å skryte) veldig flink til å lage kaker,brødbakst, middager you name it. Men innimellom så skjærer det seg totalt, og det skjer som regel når vi får gjester Kan jo ikke noe annet enn å ta det med et smil, men føler meg ekstra teit når mannen dagen før feks har skrytt sånn av matlagingen min til de samme gjesten..haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå