chardonnay Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hva synes dere om denne ideen: En app hvor du kan finne aktiviteter som du kan gjøre sammen med barna dine. Du kan dele nye aktiviteter med andre foreldre, søke opp aktiviteter og få opp tilfeldige aktiviteter innenfor valgt kategori. Du kan føre resultater og notater i forbindelse med hver aktivitet for å gjøre den mer spennende og interaktiv. Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger, og mange innspill hadde vært kjempefint!!
Giss Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Det kan jo selvfølgelig være en ide om man slett ikke greier å finne på noe en dag - men min første tanke er at her det enda en elektronisk dagbok-tingest som tar ens tid og oppmerksomhet bort fra barnet... Jeg tror ikke jeg selv ville bruke den.
chardonnay Skrevet 23. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2012 Takk for tilbakemelding :-) Det er ikke tenkt som en dagbok-ting, men en idebank, kan man kalle det. Barnet vil kunne være med og finne aktiviteter, og så gjør man aktivitetene sammen, uten mobilen :-) Det kan kanskje sammenliknes med SingSang-kort, bare at det er elektronisk og aktivitetene er mye mer varierte :-)
lille sprelle Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Tviler på at jeg hadde brukt den. Vi har nok fantasi til å finne på veldig mye forskjellig i fritiden (som jo er forholdsvis begrenset)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå