Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 ? Anonym poster: 996140eb99533bee878cddaf12b08a1a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Rett inn bar Anonym poster: 8d7027e58c3bcd87f3d4c9389df0ac92
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Scotsman. Bare fulle trøndere. Anonym poster: 8a718abd377ab94880838e588e5e77a5
Gjest Ingen skal få! Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Tut og kjør, tigertiger, deluxe
frk Nilsen Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 De aller fleste fra Østbanehallen til Egertorget
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Rock In. GRØSS! Masse eldre rockere som menger seg med ungrips. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Rock In. GRØSS! Masse eldre rockere som menger seg med ungrips. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816 Signerer denne! Aldri følt meg så malplassert!! Anonym poster: a01f33e26880629e9e3c978da89b4419
Papegøyeblomst Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Expressen v Jernbanetorget, starter ølserveringen kl 07. Dovrehallen i Storgata La Boheme på St.Hanshaugen ( men er knallbra indisk mat i 2.etg)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Rock In. GRØSS! Masse eldre rockere som menger seg med ungrips. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816 Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt. For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass. Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der. Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Rock In _var_ en fantstisk trivelig plass, med stor takhøyde og en utrolig fascinerende miks av gamle og unge, 80-tallsgjenlevninger og moderne rockere. Så ble det solgt, og ble harry og utrivelig.. Anonym poster: 95fc142b0f8774de632048f760505873
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Rock In _var_ en fantstisk trivelig plass, med stor takhøyde og en utrolig fascinerende miks av gamle og unge, 80-tallsgjenlevninger og moderne rockere. Så ble det solgt, og ble harry og utrivelig.. Anonym poster: 95fc142b0f8774de632048f760505873 Nå er det 2,5 år siden jeg brukte å være der mye da. Etter at jeg fikk unge så blir det ikke tid til å dra ut så mye. Men var der fast i nesten 5 år uten at det forandret seg så. Men nå vet jeg ikke hvordan det er der. Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Rock In. GRØSS! Masse eldre rockere som menger seg med ungrips. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816 Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt. For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass. Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der. Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7 Passer inn der, har en rocka stil og liker musikken, men når det utelukkende består av 40+ mannfolk i trange skinnbukser som flørter med de på min alder og nedover og det bak disken henger lapper fra stamkunder at om man vil ha mus drar man til Rock In, ja, da er stedet harry. Siden det er bestevenninnen min sin stampub så har jeg dessverre måtte tilbringe masse tid der, og stedet er Harry med stor H. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Rock In. GRØSS! Masse eldre rockere som menger seg med ungrips. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816 Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt. For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass. Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der. Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7 Passer inn der, har en rocka stil og liker musikken, men når det utelukkende består av 40+ mannfolk i trange skinnbukser som flørter med de på min alder og nedover og det bak disken henger lapper fra stamkunder at om man vil ha mus drar man til Rock In, ja, da er stedet harry. Siden det er bestevenninnen min sin stampub så har jeg dessverre måtte tilbringe masse tid der, og stedet er Harry med stor H. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816 Selv om man har rett stil og liker musikken uteplassen spiller betyr det ikke at man passer inn. Det gjelder alle uteplasser egentlig. Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7
Gjest Ingen skal få! Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Rockinja... Koselig på elms da:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Rett inn bar Anonym poster: 8d7027e58c3bcd87f3d4c9389df0ac92 Rett Inn bar ja, der var jeg mye for 10 års tiden siden! Det er harry ja, hehe. Var der for ca en måned siden og tok en øl (ikke vært der på nesten 10 år da), kom meg fort avgårde igjen. Anonym poster: 660f0f72a5624dc5cb764cddf109e0d8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Rock In. GRØSS! Masse eldre rockere som menger seg med ungrips. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816 Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt. For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass. Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der. Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7 Passer inn der, har en rocka stil og liker musikken, men når det utelukkende består av 40+ mannfolk i trange skinnbukser som flørter med de på min alder og nedover og det bak disken henger lapper fra stamkunder at om man vil ha mus drar man til Rock In, ja, da er stedet harry. Siden det er bestevenninnen min sin stampub så har jeg dessverre måtte tilbringe masse tid der, og stedet er Harry med stor H. Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816 Selv om man har rett stil og liker musikken uteplassen spiller betyr det ikke at man passer inn. Det gjelder alle uteplasser egentlig. Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7 Forstår det, men jeg tror ikke DU forstår helt hva jeg mener. De fleste av vennene mine er der, og jeg blir behandlet som "en av gjengen" av både bartendere og stamgjester. Får drinker før andre, osv. Likevel er det et fryktelig harry sted. Helt latterlig å diskutere med en vilt fremmed hvorvidt jeg passer inn eller ei. Lite å gjøre eller? Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Stargate! Fysj for et eklis sted!
L-8 Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Alt oppover Karl Johan og sidegatene. Utenom de opplagte kommer Johns høyt opp på listen...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #21 Skrevet 24. november 2012 Er ikke tigertiger lagt ned for flere år siden? Anonym poster: e1e3a8ac5da5eba317ad80460f1f0934
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #22 Skrevet 24. november 2012 Bør og børsen. Anonym poster: e1e3a8ac5da5eba317ad80460f1f0934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå