Gå til innhold

Nevn de mest harry utestedene i Oslo.


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonym poster: 996140eb99533bee878cddaf12b08a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett inn bar

 

Anonym poster: 8d7027e58c3bcd87f3d4c9389df0ac92

Skrevet

Scotsman. Bare fulle trøndere.

 

Anonym poster: 8a718abd377ab94880838e588e5e77a5

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Tut og kjør, tigertiger, deluxe

Skrevet

De aller fleste fra Østbanehallen til Egertorget

Skrevet

Rock In.

 

GRØSS!

 

Masse eldre rockere som menger seg med ungrips.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

Skrevet

Rock In.

 

GRØSS!

 

Masse eldre rockere som menger seg med ungrips.

 

 

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

 

Signerer denne! Aldri følt meg så malplassert!!

 

Anonym poster: a01f33e26880629e9e3c978da89b4419

Skrevet

Expressen v Jernbanetorget, starter ølserveringen kl 07.

Dovrehallen i Storgata

La Boheme på St.Hanshaugen ( men er knallbra indisk mat i 2.etg)

Skrevet

Rock In.

 

GRØSS!

 

Masse eldre rockere som menger seg med ungrips.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

 

Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt.

 

For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass.

 

Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der.

 

Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7

Skrevet

Rock In _var_ en fantstisk trivelig plass, med stor takhøyde og en utrolig fascinerende miks av gamle og unge, 80-tallsgjenlevninger og moderne rockere.

 

Så ble det solgt, og ble harry og utrivelig..

 

Anonym poster: 95fc142b0f8774de632048f760505873

Skrevet

Rock In _var_ en fantstisk trivelig plass, med stor takhøyde og en utrolig fascinerende miks av gamle og unge, 80-tallsgjenlevninger og moderne rockere.

 

Så ble det solgt, og ble harry og utrivelig..

 

Anonym poster: 95fc142b0f8774de632048f760505873

 

Nå er det 2,5 år siden jeg brukte å være der mye da. Etter at jeg fikk unge så blir det ikke tid til å dra ut så mye.

Men var der fast i nesten 5 år uten at det forandret seg så.

Men nå vet jeg ikke hvordan det er der.

 

Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7

Skrevet

Rock In.

 

GRØSS!

 

Masse eldre rockere som menger seg med ungrips.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

 

Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt.

 

For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass.

 

Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der.

 

Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7

 

Passer inn der, har en rocka stil og liker musikken, men når det utelukkende består av 40+ mannfolk i trange skinnbukser som flørter med de på min alder og nedover og det bak disken henger lapper fra stamkunder at om man vil ha mus drar man til Rock In, ja, da er stedet harry.

 

Siden det er bestevenninnen min sin stampub så har jeg dessverre måtte tilbringe masse tid der, og stedet er Harry med stor H.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

Skrevet

Rock In.

 

GRØSS!

 

Masse eldre rockere som menger seg med ungrips.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

 

Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt.

 

For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass.

 

Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der.

 

Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7

 

Passer inn der, har en rocka stil og liker musikken, men når det utelukkende består av 40+ mannfolk i trange skinnbukser som flørter med de på min alder og nedover og det bak disken henger lapper fra stamkunder at om man vil ha mus drar man til Rock In, ja, da er stedet harry.

 

Siden det er bestevenninnen min sin stampub så har jeg dessverre måtte tilbringe masse tid der, og stedet er Harry med stor H.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

 

Selv om man har rett stil og liker musikken uteplassen spiller betyr det ikke at man passer inn. Det gjelder alle uteplasser egentlig.

 

Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Rockinja... Koselig på elms da:)

Skrevet

Rett inn bar

 

Anonym poster: 8d7027e58c3bcd87f3d4c9389df0ac92

 

Rett Inn bar ja, der var jeg mye for 10 års tiden siden! Det er harry ja, hehe. Var der for ca en måned siden og tok en øl (ikke vært der på nesten 10 år da), kom meg fort avgårde igjen.

 

Anonym poster: 660f0f72a5624dc5cb764cddf109e0d8

Skrevet

Rock In.

 

GRØSS!

 

Masse eldre rockere som menger seg med ungrips.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

 

Hehe, regnet med rock in kom til å bli nevnt.

 

For de som ikke er vant til å være der, så virker det nok som en forferdelig og meget harry plass.

 

Det er en veldig koslig plass så lenge du passer inn der.

 

Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7

 

Passer inn der, har en rocka stil og liker musikken, men når det utelukkende består av 40+ mannfolk i trange skinnbukser som flørter med de på min alder og nedover og det bak disken henger lapper fra stamkunder at om man vil ha mus drar man til Rock In, ja, da er stedet harry.

 

Siden det er bestevenninnen min sin stampub så har jeg dessverre måtte tilbringe masse tid der, og stedet er Harry med stor H.

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

 

Selv om man har rett stil og liker musikken uteplassen spiller betyr det ikke at man passer inn. Det gjelder alle uteplasser egentlig.

 

Anonym poster: 8a51111a22b8cb81e8af9c07c662c7a7

 

Forstår det, men jeg tror ikke DU forstår helt hva jeg mener.

De fleste av vennene mine er der, og jeg blir behandlet som "en av gjengen" av både bartendere og stamgjester.

Får drinker før andre, osv.

 

Likevel er det et fryktelig harry sted.

 

Helt latterlig å diskutere med en vilt fremmed hvorvidt jeg passer inn eller ei. Lite å gjøre eller?

 

Anonym poster: 2447f9a8b83ef2f7828d86b4dd9d5816

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Stargate! Fysj for et eklis sted!

Skrevet

Alt oppover Karl Johan og sidegatene. Utenom de opplagte kommer Johns høyt opp på listen...

Skrevet

Er ikke tigertiger lagt ned for flere år siden?

 

Anonym poster: e1e3a8ac5da5eba317ad80460f1f0934

Skrevet

Bør og børsen.

 

Anonym poster: e1e3a8ac5da5eba317ad80460f1f0934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...