Gå til innhold

Aktivisering av barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne ideen:

En app hvor du kan finne aktiviteter som du kan gjøre sammen med barna dine. Du kan dele nye aktiviteter med andre foreldre, søke opp aktiviteter og få opp tilfeldige aktiviteter innenfor valgt kategori. Du kan føre resultater og notater i forbindelse med hver aktivitet for å gjøre den mer spennende og interaktiv.

Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger, og mange innspill hadde vært kjempefint!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kult ut, skal du lage en slik app?

Skrevet

Jeg sitter på en workshop på jobb, og vi har et prosjekt hvor vi skal lage en sånn app. Idéen er under utforming akkurat nå, men hvis vi får mange gode innspill og mye respons i løpet av helga så håper vi på å få den publisert.

Skrevet

Vi har kjøpt en bok fra Vera Mikalsen eller hva hun heter. Der er det veldig mange forskjellige aktiviteter en kan gjøre med barna. Boka er kjempe kjekk, vi har tatt den frem noen dager ungene har kjedet seg. En super duperbok. Så vil anbefal deg å titte litt i den så kanskje du får litt mer ideer om hvordan du evt kan ha appen din.

Personlig er det ikke noe jeg hadde brukt. Selv ikke min mann som elsker slike duppedingser han kan titte på.

Anonym poster: e9f69d99c3d8aef438742e260cf7b2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...