♥Madam Mim♥ Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Kjente jeg klødde veldig på det ene beinet og når jeg så hadde jeg fått "vablete" utslett over hele leggen. Det har plutselig kommet og nå begynner det å komme på den andre leggen også. Det kommer veldig fort, fra det ene minuttet til det neste omtrent!! Har ikke spist eller drukket noe som jeg vet det kan komme av heller!, Noen som vet hva dette kan være??????? 14 uker gravid hvis det har noe å si.......
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 svangerskapskløe eller elveblest. det kan være nesten hva som helst som utløser elveblest. og man kan bli allergisk mot noe under sv.. skapet som man vanligvis tåler greit. jeg ble bl.annet allergisk mot både katt og husstøv mens jeg gikk gravid.. Anonym poster: 04ba141c2833c5abfc2fadaf61f3eb1c
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2012 Takk for svar. Trodde svangerskapskløe var på magen jeg?? Hmmm får prøve å finne ut hva i all verden jeg reagerer på da. Har liksom ikke gjort noe utenom det vanlige i dag :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 nei, tror det kan komme overalt og oftest på beina. håper det gir seg da. er det elveblest skal det i allefall gå over ganske fort elveblest er vablete, men sv.sk.kløen vet jeg ikke hvordan ser ut. Anonym poster: 04ba141c2833c5abfc2fadaf61f3eb1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå