Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hvor mange av dere her inne som har bare jenter. Selv har jeg fire jenter. Anonym poster: 1a9378872480ffe627c44a6c37ef1789 Anonym poster: 1a9378872480ffe627c44a6c37ef1789
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 mora mi har 3 stk og mora til ei venninne av meg har 7 barn og alle er jenter. Anonym poster: 8b30dc45bcbce07ccc5324ce8fb5f7dd
stearin Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg har en jente. Min bestemor er i en søskenflokk med 11 barn, 10 er jenter
Nikamo Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Jeg har tre jenter Blir spennende å se hvilket kjønn lillingen i magen har...!
jentemamma Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Har to jenter, og en til i magen nå
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Jeg har tre jenter. Anonym poster: 79dd48664fa73be607308b0ad9da0d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå