Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hvordan visste du at du/baby hadde det? Og hva gjorde du for at det skulle gå over? Får man på begge puppene hvis man først får? Anonym poster: 10f070ee87617071ebd0368420e0ce90
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Gutten min fikk trøske i munnen og jeg på begge brystene. Sved, klødde og var rødt , så var ikke i tvil . Gutten min hadde belegg inni munnen sin . Vi behandlet med mycostantin. Anonym poster: 59b58686346c550b3c2410c2b1525193
Mamma4livet Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Vi var plaget med det samme. Brukte Mycostantin vi også, men det forsvant ikke. Legen hadde skrevet ut feil eller så hadde vi fått feil på apoteket. Vær obs på at den skal være UTEN sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå