Gå til innhold

Erfaring med trøske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan visste du at du/baby hadde det?

Og hva gjorde du for at det skulle gå over?

Får man på begge puppene hvis man først får?:)

 

Anonym poster: 10f070ee87617071ebd0368420e0ce90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min fikk trøske i munnen og jeg på begge brystene. Sved, klødde og var rødt , så var ikke i tvil . Gutten min hadde belegg inni munnen sin . Vi behandlet med mycostantin.

 

Anonym poster: 59b58686346c550b3c2410c2b1525193

Skrevet

Vi var plaget med det samme. Brukte Mycostantin vi også, men det forsvant ikke. Legen hadde skrevet ut feil eller så hadde vi fått feil på apoteket. Vær obs på at den skal være UTEN sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...