Lønnesirup90 Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Fikk vite idag at grunnen til at jordmor målte så stor forskjell på magen er fordi lillepjokk ligger på tvers ? Jeg er 27 uker nå, men når er lissom fristen for at babyen skal snu seg ?
Februargullet2013 Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Sønnen min ligger i Seteleie, er 30 uker idag,men han har god tid til og snu seg heldigvis
Foccacia Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Min forrige lå sidelengs ganske lenge, men snudde seg tilslutt Du har god tid ennå.
mamma i november!(2005) Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Her gjør han å det, men legen sa i går at det ikke var noe å bekymre seg over før man nærmet seg fødsel for di kan fortsatt drive å turne rundt å flytte på seg er i uke 30
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Min har har byttet på å ligge på tvers og på hodet frem til uke 34. Da snudde legen henne på 2 sekunder og siden har hun lagt med hodet ned:)
Lulle_06_09_13 Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Straks i uke 33 og her ligger gullet på tvers. Før det lå han i sete. Har aldri ligget i hodeleie. Har placenta previea så det er visst ganske vanlig. Spent på om han fortsatt ligger tvers, skal til legen på mandag. Noen som vet om de prøver å snu barnet før KS?
Lønnesirup90 Skrevet 24. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2012 Straks i uke 33 og her ligger gullet på tvers. Før det lå han i sete. Har aldri ligget i hodeleie. Har placenta previea så det er visst ganske vanlig. Spent på om han fortsatt ligger tvers, skal til legen på mandag. Noen som vet om de prøver å snu barnet før KS? Om han ligger i sete prøver de vel å snu han, men leste at tverrleie ikke var vanlig rundt termin og da må de nok ta ks, leste litt im det på nette
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. november 2012 #10 Skrevet 24. november 2012 To av Trillingene ligger på tvers, siste i hode leie :-) men mine blir tatt med keisersnitt i uke 34, så spiller vel ikke store rollen :-)
Lulle_06_09_13 Skrevet 24. november 2012 #11 Skrevet 24. november 2012 Straks i uke 33 og her ligger gullet på tvers. Før det lå han i sete. Har aldri ligget i hodeleie. Har placenta previea så det er visst ganske vanlig. Spent på om han fortsatt ligger tvers, skal til legen på mandag. Noen som vet om de prøver å snu barnet før KS? Om han ligger i sete prøver de vel å snu han, men leste at tverrleie ikke var vanlig rundt termin og da må de nok ta ks, leste litt im det på nette Jo, men så lenge morkaken dekker foran åpningen så kan det godt hende at han ikke snur seg. Vil jo ikke han skal ligge tverr ved KS, leste om ei på 3.trimester og det hadde blitt dramatikk pga ungen satt "fast"...
Lollo83 <3 Skrevet 25. november 2012 #12 Skrevet 25. november 2012 Min lille lå på tvers til uke 35 ca. Hun snudde seg selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå