Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Var på Husflidbutikken her en dag, sammen med en venninne som skulle ha seg bunad. Vi tilbrakte mye tid på å se på broderi til belte og brystduk, og der fant jeg et broderi jeg virkelig falt for. Det er omtrent ingen andre som har det, og det er i min favorittfarge som jeg tilfeldigvis kler veldig godt. Jeg har lenge angret på at jeg ikke valgte den fargen på vesten på bunaden. Nå har jeg jo kjempelyst på dette broderiet til bunaden min - det ville blitt så fint! Men, så er saken at det er min tante som har sydd hele bunaden min, til konfirmasjonen min). Det brukte hun mye tid på, og jeg er evig takknemlig for det. (hun fikk betalt, altså, men helt sikkert ikke så mye som hun burde tatt seg betalt, kjenner jeg henne rett). Det er ganske stas å ha en bunad som tante har sydd, og jeg er stolt av det. Jeg er så usikker på om jeg kan spørre henne om hun vil brodere nytt belte og brystduk til meg. Jeg vil jo selvsagt betale henne både for materiale og arbeid, men jeg vet ikke om hun vil synes det er trist at det hun allerede har sydd ikke er "godt nok".. Hva tror dere? Vet jo at det er vanskelig å svare på, for folk reagerer jo ulikt. Men det hadde vært greitt å få andre synspunkt på det. Anonym poster: 51320061cb7e10b2455b6803c4bf360f
Elsker livet Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Det syns jeg du kan spørre henne om. Det er ikke jobben som ikke er god nok, du ønsker forandring. Er et kompliment til henne for vel utført jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå