Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Og som skal på konserten i morgen? :-) Anonym poster: 44e7a299c0e33e93e52ca3a538c0e3d8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Nei, skal på dib-julebord Anonym poster: 3fe3f4dc927e56419ad736a99c64517a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Nei jeg liker dem ikke. Har prøvd å lytte for jeg er veldig glad i musikk i ulike sjangre men det er flatt, platt og monotont. Anonym poster: 43c7855b2e51c21dac496aa8693af9c0
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Skal ikke på konsert, men halve slekta er fra Valdres så hører på mye hellbilliies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå