Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 http://pappatil02.wordpress.com/2012/11/10/a-vaere-fattig-i-verdens-rikeste-land-ingen-jul-i-ar/ Anonym poster: bd1819c934ce587815f57fec5202b81e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Jeg forstår ikke helt. Er begge foreldrene uten arbeidsinntekt? Anonym poster: 8230f7510363bd8cf620337c15a03c6c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Hater folk som legger ut andre sine blogger her inne og slenge dritt om bloggeren. Typisk her inne. Anonym poster: b470441e7a9cb86c35303c66a14a1ddc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Hater folk som legger ut andre sine blogger her inne og slenge dritt om bloggeren. Typisk her inne. Anonym poster: b470441e7a9cb86c35303c66a14a1ddc Hvem slenger dritt? Bortsett fra deg da... Anonym poster: 7dcfee31a9ee714474a557d488632376
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Håper ikke det blir drittslenging men jeg lurte på om begge foreldre er uten arbeidsinntekt. Hverken mer eller mindre. Anonym poster: 8230f7510363bd8cf620337c15a03c6c
Gjest Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Enig. Har vært der selv. Har også folk i omgivelsene der både mor og far er uten inntekt av ulike årsaker og nærmest gjort fattigdommen til en karrierevei. Dette er folk jeg kjenner og ønsker ikke å stigmatisere pappan i denne bloggen. Anonym poster: 8230f7510363bd8cf620337c15a03c6c
Gjest Heartbroken Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne!
stearin Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Det er litt urettferdig å sitte her og si at man skal presse seg til å jobbe når man egentlig ikke har helse til det. Vi vet ikke hva denne pappaen sliter med, og uansett om vi visste det, så er ikke vi legene som skal stille diagnosen. Når det er sagt synes jeg bloggen er ganske negativ. En smule "egoistisk" om man kan si det. Har ikke helt sansen for slike blogger, men skjønner at de er fattige. Og er enig med denne mannen når han spør: "Hvordan kan man være så fattige i Norge?". På en annen side har man jo sosialtjenesten, som man ikke må være redd for å bruke. Det handler ikke bare om å få penger umiddelbart, men også bruke sosialtjenesten slik at kanskje noen får øynene opp og lager bedre ordninger for fattige familier.
Gjest Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!!
AussieAnette Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!! Du bør slutte å måle andre etter dine forutsetninger.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!! Bra for deg, men pappaen her har blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn så det kan ikke sammenlignes. Du bør ikke ha din egen bakgrunn og din egen historie som mål for hva andre kan og ikke kan. Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Snakk om å bare se seg selv da.... Selv om du kunne jobbe selv om du var syk så er det ikke sikkert han klarer det. Han skriver jo at han ønsker å jobbe men legene nekter han det så da ligger det nok en grunn bak. Ikke alle som ikke kan jobbe sliter med samme tingene. Nå har jeg kun lest det ene innlegget og kan hende han skriver mer om kona og hva hun gjør/ikke gjør ellers men jeg tenker at det kan jo hende at hun jobber fulltid men i et lavtlønnsyrke for eksempel. Om de satt med huslån og slik som var skaffet før han ble syk så er det ikke rart om de sliter med å få endene til å møtes når han ble syk. I mange familier er det jo mannen som tjener mest eller man tjener omtrent det samme så at man mister 30-35 % av inntekten til familien ja noen ganger mer når en går over til å mota penger fra nav er nok ikke unaturlig og ja da sliter man jo om man ikke hadde en veldig romslig økonomi fra før av Anonym poster: 49f73bd9766c0fd08109c478e4094e8b
Gjest Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!! Bra for deg, men pappaen her har blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn så det kan ikke sammenlignes. Du bør ikke ha din egen bakgrunn og din egen historie som mål for hva andre kan og ikke kan. Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Og kvinnen har bor sammens med? Hva gjør hun? Og man bør kanskje tenke på om man har råd til å sette barn til verden?Og ikke lage syteblogg rett føre jul? Ser han kun har skrevet fra november, og finnes det en annen blogg ang dette, så beklager jeg for at jeg ikke har lest!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!! Bra for deg, men pappaen her har blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn så det kan ikke sammenlignes. Du bør ikke ha din egen bakgrunn og din egen historie som mål for hva andre kan og ikke kan. Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Og kvinnen har bor sammens med? Hva gjør hun? Og man bør kanskje tenke på om man har råd til å sette barn til verden?Og ikke lage syteblogg rett føre jul? Ser han kun har skrevet fra november, og finnes det en annen blogg ang dette, så beklager jeg for at jeg ikke har lest! Spiller det noen rolle for deg? Han skriver at de er fattige og de har hatt det slik i nesten 3 år. Før dette var han leder i et stort firma og så gikk han på en smell pga. overgrepene som barn. Er det godt nok for deg?? Barna kom før dette. Så hvem er du som skal dømme andre? Håper ike det er du som faller neste gang..... Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Synes denne bloggen virker fake. Jeg tror ikke helt på den.Men man får velge hva man vil tro på. Anonym poster: 82bfaca3d0986b80bc665e23e498ed2f
BikkjeBisk Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!! Kan du umulig ha hatt, migrene har jeg selv. Og det er så ille noen ganger at jeg kaster opp. Tullball!
Gjest Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!! Kan du umulig ha hatt, migrene har jeg selv. Og det er så ille noen ganger at jeg kaster opp. Tullball! Neida Itte no`tullball bikkja Men i den perioden hadde jeg faktisk en bra periode og priser meg lykkelig over det. Så det ble jul den julen. Og legger til at jeg la stoltheten til side og oppsøkte NAV for hjelp. Og fikk Men alle er vi forkjellige, og takk for det!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Synes denne bloggen virker fake. Jeg tror ikke helt på den.Men man får velge hva man vil tro på. Anonym poster: 82bfaca3d0986b80bc665e23e498ed2f https://www.facebook.com/pappa.tilto Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Synes denne bloggen virker fake. Jeg tror ikke helt på den.Men man får velge hva man vil tro på. Anonym poster: 82bfaca3d0986b80bc665e23e498ed2f https://www.facebook.com/pappa.tilto Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Merkelig at mannen begynte å blogge likt som han ble medlem av face ??? Anonym poster: 2d164c200c7d1566880a751ab821fbad
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. november 2012 #21 Skrevet 23. november 2012 Synes denne bloggen virker fake. Jeg tror ikke helt på den.Men man får velge hva man vil tro på. Anonym poster: 82bfaca3d0986b80bc665e23e498ed2f https://www.facebook.com/pappa.tilto Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Merkelig at mannen begynte å blogge likt som han ble medlem av face ??? Anonym poster: 2d164c200c7d1566880a751ab821fbad Tror nok han laget en ny profil på fb for å kunne være anonym.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #22 Skrevet 23. november 2012 Synes denne bloggen virker fake. Jeg tror ikke helt på den.Men man får velge hva man vil tro på. Anonym poster: 82bfaca3d0986b80bc665e23e498ed2f https://www.facebook.com/pappa.tilto Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Merkelig at mannen begynte å blogge likt som han ble medlem av face ??? Anonym poster: 2d164c200c7d1566880a751ab821fbad Tror nok han laget en ny profil på fb for å kunne være anonym. Eller så er det bare fake, og mannen ønsker penger. Anonym poster: 8a33f1977b60ba5dbf286ec7d8f74897
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. november 2012 #23 Skrevet 23. november 2012 Synes denne bloggen virker fake. Jeg tror ikke helt på den.Men man får velge hva man vil tro på. Anonym poster: 82bfaca3d0986b80bc665e23e498ed2f https://www.facebook.com/pappa.tilto Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Merkelig at mannen begynte å blogge likt som han ble medlem av face ??? Anonym poster: 2d164c200c7d1566880a751ab821fbad Tror nok han laget en ny profil på fb for å kunne være anonym. Eller så er det bare fake, og mannen ønsker penger. Anonym poster: 8a33f1977b60ba5dbf286ec7d8f74897 Ja man vet vel egentlig aldri..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2012 #24 Skrevet 24. november 2012 Av det lille som jeg leste, så virker det som om begge er uten inntekt pga ymse årsaker. Ville vel ha skaffet meg en jobb, selv om helsa er pyton som han pappan. Har selv vært i en situasjon med meget dårlig helse, og lite inntekt. Men den som jobbet 37 timer på en helg og mange flere timer ellers i uka som servitør for å få penger til jul, ja det var meg!!! Alt går. Det er faktisk det dummeste jeg noen gang har lest her inne! Om du klarer å jobbe 37 timer på en helg har du ikke "meget dårlig helse" - da er du litt småuggen! Det er en hån mot de menneskene som faktisk sliter med smerter hver dag og som ville gjort hva de kunne for å komme seg på jobb noen timer i uken! Snakk om å være ignorant for andre menneskers utfordring! Jeg er faktisk dypt sjokkert - og det skal jammen mye til her inne! Kronisk migrene har jeg, men presset meg til jobbe ja!!! Bra for deg, men pappaen her har blitt utsatt for seksuelle overgrep som barn så det kan ikke sammenlignes. Du bør ikke ha din egen bakgrunn og din egen historie som mål for hva andre kan og ikke kan. Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Og kvinnen har bor sammens med? Hva gjør hun? Og man bør kanskje tenke på om man har råd til å sette barn til verden? Og ikke lage syteblogg rett føre jul? Ser han kun har skrevet fra november, og finnes det en annen blogg ang dette, så beklager jeg for at jeg ikke har lest! Spiller det noen rolle for deg? Han skriver at de er fattige og de har hatt det slik i nesten 3 år. Før dette var han leder i et stort firma og så gikk han på en smell pga. overgrepene som barn. Er det godt nok for deg?? Barna kom før dette. Så hvem er du som skal dømme andre? Håper ike det er du som faller neste gang..... Anonym poster: 2a9f1f603e542051bdb2f8a6f77712d8 Hvor står det at han har vært leder i et stort firma? Anonym poster: c6e5ee172b91d283557b0f6302c251af
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. november 2012 #25 Skrevet 24. november 2012 Trist mange lever slik dessverre. Men nå har han jo skapt blest og får bok både julemat og gaver til seg og sine julaften. Samme gjorde en fattig alenemor i fjor og hun fikk både sydenferie og gaver til datteren:) det hjelper å "selge seg selv" Da presses politikk og media og det likes ikke så da hjelpes de som roper høyt og det er jo flott! Bare synd de andre ikke får hjelp. På alternativjul er det mest narkomane, men i fjor var det en mor der med 3 barn små barn helt som oss bare lut fattig! Fryktelig trist, men jeg er glad hun kos så barna fikk mat g gave værre for henne enn dem tror jeg:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå