mrsrogaland. Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Du har verdens søteste nick. Elsker nicket ditt og bildet. Vet ikke helt hva det er med det men jeg smelter hver gang jeg ser det og får lyst å klemme deg i hjel.
Gjest meg mamma? Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Du har verdens søteste nick. Elsker nicket ditt og bildet. Vet ikke helt hva det er med det men jeg smelter hver gang jeg ser det og får lyst å klemme deg i hjel. Åååå, så koselig. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå