Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg vil skrive stil. Anonym poster: 4d0dcf22c886cbe4ecf670c4509ab074
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Hvilke rammer har du da? Anonym poster: cc5821134af7265dd1d0234cd1f2fc87
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Takk takk. Ingen rammer. Jeg kjeder meg, og tenker jeg skulle ønske det fortsatt var sånn at man måtte skrive stil. Anonym poster: 4d0dcf22c886cbe4ecf670c4509ab074
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Hvordan kan en persons frihetskjemper være en annens terrorist? Og hvorfor fins det ikke en universal definisjon av terrorisme. Anonym poster: 22003a30bffe6a9fb4dfbe885d4caa7b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Gir deg en tittel, novelle, eventyr...Du velger. "Lyset" Anonym poster: b309d2e551bacca1e11a4490d7fc2741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå