Gå til innhold

har de sluttet og selge babykjeks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste fikk slike ved noen anledninger for tre år siden. Men nå finner jeg dem ikke lenger? De stod i hyllene man får kjøpt annen babymat. Husker ikke hva dem het. De ble helt grøt bløte med engang det kom fukt på dem. Tror det var 6--8 mnd "grense" på dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg passer barn som spiser de nå men vet ikke hvor de er kjøpt, men tror det er hipp kjeks fra 8 mnd

Skrevet

Hipp som hadde dem, men vet ikke om de er i salg lenger.

Mariekjeks gjør jo samme nytten da, men mine har faktisk sugd på og spist kornmokjeks helt fra de var små. Gikk fint det :)

Anonym poster: 03b045fd761ecf16dc887dd2025d5a8d

Skrevet

De selger de enda, har sett det på Rimi. Tror det er Hipp.

Skrevet

Kan man gi mariekjeks til en baby på 7 måneder? :)

Tips til noe hardt en baby på 7 måneder kan knaske på? Sliter med tannklåe

Anonym poster: 985780b4423f8eda5add585db93bd203

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Bokstav og mariekjeks gjør samme nytten. Men de selges på Meny da :) hipp har de.

Skrevet

Oki takk. Jeg føler jeg har sett etter dem overalt. Babyen min er 7 mnd og har fire tenner allerede. Vet ikke om jeg tørr og gi Marie kjeks da? Syns liksom ikke de blir like fort bløte. .

Skrevet

Hipp har babykjeks fra 8mnd. Men synes de smuldret i så harde store biter.. På flere menybutikker bla har de babypinner laget av mais og hirse til babyer fra 6mnd. De er helt supre. Ser ut som store ostepop og smelter i munnen. Mini liker de kjempegodt som snacks. Får det om vi er i selskap osv og vi spiser noe han ikke kan få. De står sammen med barnematen.

Skrevet

Har sett disse kjeksene på mega også, men her i gården kjøper jeg kavring, det er gull verdt på gummer som klør og vesla elsker dem :D

Skrevet

Oki hvilket merke er dette?

Www.skumpinner.no - kjempefine får små fingre å holde på:) her er de veldig populære i alle fall :)

Skrevet

Meny har en type igjen av barnekjeks, en type bokstavkjeks og den står ved siden av vanlig bokstavkjeks i kjeks hylla.

Jeg har gitt ungene mariekjeks, den orginale mariekjeksen syns jeg bløter seg bedre opp enn firstprice og de andre merkene.

Jeg har gitt ungene riskjeks. De hvite runde som ofe står i nærheten av knekkebrød. Disse bløter seg veldig fort opp i munn selv om de får store biter i munn. Godt å gnage på for de små med ømme gommer.

Meny har også småfolk gulrotkjeks lignende greier. Vi har de ved siden av riskjeksen ved knekkebrød. Tror det også er ett slag til, usikker på om det er ris eller noe annet. Jeg aner ikke hvordan de er men jeg har sett de mange ganger. Jeg har ikke så små barn lenger, så da gidder vi ikke teste de ut.

Anonym poster: fb7e4533aa5162a103c28f177751b579

Skrevet

Bor du i nærheten av Sverige, så de sånne ostepopp liknende og anna kjeks der borte. Uten salt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...