Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Har fått hull i strømpebuksa mi, og nå gnisser låret mot strømpebuksa øverst, svært ubehagelig!! Har ingenting annet å ha på meg, er på jobb og får ikke skiftet. Blæææh, tror jeg skal slanke vekk lårene mine. Anonym poster: 4c8b7d6299f27fa1e02ad1d716f077c9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Jeg tenkte det samme da jeg gikk i litt for kort shorts for låra mine da jeg var i syden i sommer... Huff, jeg fikk utslett der og greier. Å slanke dem vekk er nok det lureste, men best effekt får man om man også trener dem Anonym poster: cb0f6acfe9959fa2c38438e7cb93edaa
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg tenkte det samme da jeg gikk i litt for kort shorts for låra mine da jeg var i syden i sommer... Huff, jeg fikk utslett der og greier. Å slanke dem vekk er nok det lureste, men best effekt får man om man også trener dem Anonym poster: cb0f6acfe9959fa2c38438e7cb93edaa Ja, det må jeg begynne med!! Nå har jeg en lue mellom beina... Var mer behagelig ihvertfall Anonym poster: 4c8b7d6299f27fa1e02ad1d716f077c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå