Gå til innhold

Hjeeeelp, lårgniss!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått hull i strømpebuksa mi, og nå gnisser låret mot strømpebuksa øverst, svært ubehagelig!!

Har ingenting annet å ha på meg, er på jobb og får ikke skiftet. Blæææh, tror jeg skal slanke vekk lårene mine.

 

Anonym poster: 4c8b7d6299f27fa1e02ad1d716f077c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte det samme da jeg gikk i litt for kort shorts for låra mine da jeg var i syden i sommer... Huff, jeg fikk utslett der og greier. Å slanke dem vekk er nok det lureste, men best effekt får man om man også trener dem ;)

 

Anonym poster: cb0f6acfe9959fa2c38438e7cb93edaa

Skrevet

Jeg tenkte det samme da jeg gikk i litt for kort shorts for låra mine da jeg var i syden i sommer... Huff, jeg fikk utslett der og greier. Å slanke dem vekk er nok det lureste, men best effekt får man om man også trener dem wink.png

 

Anonym poster: cb0f6acfe9959fa2c38438e7cb93edaa

 

Ja, det må jeg begynne med!! Nå har jeg en lue mellom beina... Var mer behagelig ihvertfall :P

 

Anonym poster: 4c8b7d6299f27fa1e02ad1d716f077c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...