Gå til innhold

hvordan få varmet opp vann/melk på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart på en lengre flytur og lurer på hvordan man kan få varmet opp mme på fly?

Anonym poster: daa71ffcf37cb2cec034dc54b94bf419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyvertinnene varmer det opp for deg:) null stress og veldig greit!

Skrevet

Flyvertinnen kan sikkert varme det i vannbad. Når min datter ble litt eldre, fra ca. 5 mnd, så hadde jeg bare kokt vann med i termos eller flaske. Kommer an på hvor lang flyturen ble. Men OBS! Ha også med litt avkjølt kokt vann i tilfelle vannet blir for varmt :) Det lærte jeg etter et par flyturer.

Skrevet

Jeg hadde bare med en sånn flaske som er selvvarmende. Du setter i en patron, og 30 sek senere kan du starte matingen! Veldig greit når en har unger som skal ha mat umiddelbart de blir sultne.

Anonym poster: 03b03672177630f931384a4098c182e4

Skrevet

Det er bare å spør flyvertinne litt varmt vann, det har dem bestandig tilgjengelig mtp tevann ;) Jeg har reist mye alene med nurket helt siden han var 4mnd (trengte varmt vann til både grøt og andre ting), og har aldri hatt problemer med å få det når jeg spør de.

Skrevet

Jeg gjorde følgende når jeg skulle lage morsmelkserstatning - hadde fylt tåteflasken med kaldt vann, fylte på med varmt vann til det var riktig temperatur. De har en egen tappekran for varmt tevann i området der de oppbevarer mat. Deretter var det bare å blande pulver i.

Anonym poster: bb1348e8adb4a7021e1002dc4e29cb1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...