BareMeg73 Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Er det noen som kan gi meg en nyyydelig oppskrift på fylt kylling? Sånn type stekt filet, fylt med noe og bacon rundt. Gi meg gjerne oppskrift på tilbehør også :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Brun de litt. Del i to. Fyll med gourmet urteost og soltørket tomat. Fest gjerne en hyssing rundt. Stek ferdig i ovn. Anonym poster: f47b7c8130e7426a8bcf9a5a2d8c1bc6
BareMeg73 Skrevet 23. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2012 Hvor lenge ca i ovnen og på hvor mange grader?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Pleier å fylle de med chili- og vårløksmør. La smøret stå ute slik at det blir mykt, hakk masse chili og vårløk, og bland det i smøret. Hamrer så kyllingen flat, legger smøret inni, og ruller kyllingen sammen. Legger så bacon rundt og fester med tannstikker. bruner de litt på panna, legger de i en form med masse spinat, og legger smadret feta-ost over kyllingen før den går i ovnen. Kjempegodt! Pleier å ha poetbåter til. Anonym poster: 8902e858372df7d169f273e1ba3d6eca
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 200C i ca 35 min i ovnen. Anonym poster: 8902e858372df7d169f273e1ba3d6eca
Gjest peacock Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Fyller med bøffelmozarella, parmesanost, estragon eller salvie og salt og pepper. Om du vil spise bearnaisesaus til og ovnstekte poteter anbefaler jeg estragon, og på potetene.
BareMeg73 Skrevet 23. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2012 Baconet skal altså rulles rundt etter kyllingen er brunet i panne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå