ullpledd Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Skal lage meg julespilleliste på wimp....:-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Albumet Desemberbarn med Kari Bremnes og Rikard Wolff...(han svenske motorsykkelfyren som spilte i änglagård, han har en utrolig fin, dyp og behagelig stemme). Den platen er bare helt nydelig! Du kan prøvehøre sangene her: http://www.nrk.musikkonline.no/shop/displayAlbumExtended.asp?id=27087 Hør f.eks på Ave Maria og Deilig er jorden, jeg får helt frysninger. Anonym poster: 4e66de88a2bd720edd289d063e4d5d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå