Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg blir syk av den damen. Hun sliter meg virklelig ut... Jeg er uheldigvis en person som tar til meg ting for fort.... Og er veldig redd for sykdommer, har helt angst for og dø fra barnene mine. Og eneste hun snakker om er sykdom etter sykdom..... Hun forteller om jobben... Hvordan dei gamle ligger når dei dør, og att dei strever etter luft.. Jeg får helt angst for døden Nå vil jeg ikke bli gammel og streve etter og få luft når min siste time er komt Jeg hadde sett for meg att jeg skulle sovne stille inn... Så har hun alltid, da mener jeg ALLTID vondt en plass, og er sikkert på legekontoret 4 ganger på 1 mnd... Og gir ungene sine paracet bare dei er litt varme, og reagera på meg som gir ungene mine paracet KUN vist jeg ser ungene har det vondt, og feberen er høy ved sengetid.. Ho må ned på apoteket MED BÆREPOSER med piller for og levere dei inn, for hun kan ikke kaste dei i søppelet.. Jeg har lyst og bare låse meg inne før hun ødlegger meg helt Vil noen ha henne? Anonym poster: 9cc9b14bc9e1c180fa0e6836c8e37a45
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Er vel ikke bare naboen som er litt spesiell her. Anonym poster: ed9b625350b89385baae4896033f2030
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Kan bytte henne i Her og Fru regelrytter som går rundt i nabolaget med kommunens reguleringsplaner, lupe og plantegninger for å finne feil med naboene sine tomter hus og plen. Nåde deg om du har privat grus eller gressstrå komme litt utenfor tomtegrensa. Du må heller ikke slurve med plenklippinga eller snømåkingen. Anonym poster: b2ffd3d765ff570daf185a5fb0a687c0
BikkjeBisk Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 For å trøste deg, så er det ikke vondt å dø. De fleste som har vært død en bitteliten stund sier at det var den deiligste følelsen de noen gang har hatt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 For å trøste deg, så er det ikke vondt å dø. De fleste som har vært død en bitteliten stund sier at det var den deiligste følelsen de noen gang har hatt Det er vel heller veien dit som kan være smertefull.. Anonym poster: 968f127578d7a9d1815ebde6634ca9d8
BikkjeBisk Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 For å trøste deg, så er det ikke vondt å dø. De fleste som har vært død en bitteliten stund sier at det var den deiligste følelsen de noen gang har hatt Det er vel heller veien dit som kan være smertefull.. Anonym poster: 968f127578d7a9d1815ebde6634ca9d8 Kommer ann på.
valkyrien Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 For å trøste deg, så er det ikke vondt å dø. De fleste som har vært død en bitteliten stund sier at det var den deiligste følelsen de noen gang har hatt Det er vel heller veien dit som kan være smertefull.. Anonym poster: 968f127578d7a9d1815ebde6634ca9d8 Kommer ann på. For å trøste deg, så er det ikke vondt å dø. De fleste som har vært død en bitteliten stund sier at det var den deiligste følelsen de noen gang har hatt Det er vel heller veien dit som kan være smertefull.. Anonym poster: 968f127578d7a9d1815ebde6634ca9d8 Kommer ann på. Veien til døden kan være helt jævlig, ligge å drukne i sitt eget blod pga blødning i lungene f.eks... Har sett flere familiemedlemmer ligge med grusomme smerter på dødsleiet, så å si at det ikke gjør vondt å dø er idiotisk...
Papegøyeblomst Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Vi kan bytte- jeg har flere å gi bort... Et lesbisk par som fyllekrangler hver helg, sist gang så høylytt at sønnen min våkna, det hørtes ut som de drepte hverandre, hjalp ikke mye at jeg banka på og ba de roe seg... Ei gammal burugle med kols, som sitter ute på verandaen sin og nirøyker året rundt, med den fæleste brekke-seg-hosten jeg har hørt... Og roper på partysvenskene at de må skru ned musikken (gaulinga hennes er verre enn musikken) Party svensker som har fest HVER fredag og lørdag ...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Merkelig diskusjon egentlig,men ang å ligge på dødsleie,så er det jo mange måter..Man kan jo også få et fly i hodet eller noe slikt. Når man ligger for døden og feks får stuvning i lungene,så er det medisiner som letter plagene og letter pasienten.De som er kommet så langt er også ofte veldig klar for å dø og de har ikke den samme følelsen for bla smerter og ubehag.Man er ikke (skal hvertfall ikke) være gniten på smertelindring og beroligende når man ligger på det siste. Anonym poster: 6a864318227b09542ffa9924660b66e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå