Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. november 2012 #26 Skrevet 23. november 2012 Pappa drev eget firma som klargjorde biler for bilhuset.(han døde for 3 år siden) Mamma var med å bygge opp Oriflame i Norge . Hun er nå ufør pga nakken. Så er oppvokst med biler og sminke men har ikke lappen og sminker meg skjeldent.
Lille- MO Skrevet 23. november 2012 #27 Skrevet 23. november 2012 mamma er ruskonsulent, stefaren min er alt mulig. jobber i nav og styrer sorggrupper på sykehus. faren min er superhandy, snekker og bilmekaniker og jobber som markisemontør, stemora mi er syerske og syr markisene.
Magia Skrevet 23. november 2012 #28 Skrevet 23. november 2012 Faren min er skuespiller, oversetter og oppleser. Mora mi er fiolinist og fiolinpedagog.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. november 2012 #29 Skrevet 23. november 2012 Pappa er høyesteretts advokat Mamma i ledelsen i NCC Stefar selvstendig næringsdrivende hodejeger Stemor stylist Syntes du har skrevet en gang tidligere at mammaen din er helsesøster??? Anonym poster: 11fa0c053999ae384b322b367e818d74 Da blander du med med noen andre. Hun er derimot utdannet sosionom. Men jobben hennes har ikke noe med utdannelsen å gjøre da. Jobbet i kriminalomsorg for mange år siden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå