Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Må bare skryte litt av arbeidsgivern min i dag. Min datter skal gjennom en operasjon, med påfølgende oppfølging. Til sammen er det 10 uker der jeg eller mannen blir helt eller delvis borte fra jobb. I dag fikk jeg bekreftet at arbeidsgiver ordner permisjon med lønn for alt fravær i denne perioden. Trenger ikke søke NAV om pleiepenger eller noe annet styr, "fokuser på familien din og deres behov, alt annet er mitt ansvar" sa sjefen min Tror aldri jeg kommer til å slutte her :) Anonym poster: d12c443128927c530c3ce0c7f1e7687e
Ane Elise Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 (endret) Ååå, for en fantastisk arbeidsgiver du har. Det er av sjeldenhet. All honnør til arbeidsgiveren din. Skulle ønsker flere var sånn. Du får ta godt vare på deg selv og familien din i tiden fremover Endret 23. november 2012 av Ane Elise
MrsMilla Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 hvor jobber du? dette blir stjerne i boka :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Det er nesten som en venninne av meg fortalte nylig. Hun er alenemor (far er død så ikke noe samvær). Begge barna hennes har sitt å slite med slik at det til tider blir mange møter med ppt, skole, barnehage mf. Det gikk ut over arbeidstiden. På jobben har de 100% fleksitid, men hun opparbeidet seg veldig mye underskudd på timelistene, over 100 timer som hun ikke klarte å få tatt inn igjen. Da hun ble kalt inn til sjefen for å snakke om fraværet var hun redd for å miste jobben. Hun holdt på å dette av stolen da sjefen sa at han viste at hun slet og aldri førte opp timer hun ikke jobbet ol slik som en del andre. Derfor ville han stryke hele minuslista og starte på nytt. Desuten fikk hun en ekstra bonus på 10.000,- fordi hun gjorde så mye for det sossiale på jobben! Anonym poster: ac27747a895c1f81ee1ac1887b44a39d
what a drittkjerring Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 For en god person! Skjønner at du vil bli der! Masse lykke til til datteren deres og dere!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Tror jammen du skal klappe deg selv på skulderen også jeg, for hadde ikke du gjort en god innsats og vært verdifull for firmaet hadde du aldri fått så god behandling Helt klart at arbeidsgiveren din verdsetter deg høyt og det er det helt klart en grunn til. Anonym poster: 3caa047659cf94e9e511257b776c2ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå