*SommerFrisk* Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 -kjøtt er kjøtt bare måtte. haha
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Ja. Det var jo moro. Anonym poster: a84071ce3985e1935652813c6af4c979
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Ja ler meg ihjel her jeg sitter. Anonym poster: 716b55387fc49c38878b04e4bf8b0428
*SommerFrisk* Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 Ja, kjempegod humor rra sykesenga. Nei, det ble vel ingen suksess;)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 He he h... Anonym poster: b4cda43ce67e2c1b78207c3ee07377da
Marjoriee Dawes Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Nå følte jeg meg dum, for skjønte ingenting av dette innlegget jeg :-P
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Haha :-) Synes den var god jeg
*SommerFrisk* Skrevet 23. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Mekanisk_utbenet_kj%C3%B8tt = MUK Milf = mom i'd like to fuck Muk eller milf, kjøtt er kjøtt. Skal jeg pule muk eller finne meg ei milf, kjøtt er kjøtt. Syns den var bra selv jeg! Godt noen likte den Ja, er på sykehus, vært innlagt i halvannen mnd. Nyresvikt i svangerskapet og mange inngrep, epidural i 2 1/2 uke, morfin døgnet rundt. Bebyjenta ble hentet ut for 2 uker siden i dag, med ks, og virket fin. Nå er vi på nytt innlagt fordi hun får pustestans og anfall ,... de mener det kanskje er epilepsi.. eller kanskje noe annet. Vi vet ingenting enda. Kryss fingrene for oss <3
stearin Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 http://no.wikipedia....k_utbenet_kjøtt = MUK Milf = mom i'd like to fuck Muk eller milf, kjøtt er kjøtt. Skal jeg pule muk eller finne meg ei milf, kjøtt er kjøtt. Syns den var bra selv jeg! Godt noen likte den Ja, er på sykehus, vært innlagt i halvannen mnd. Nyresvikt i svangerskapet og mange inngrep, epidural i 2 1/2 uke, morfin døgnet rundt. Bebyjenta ble hentet ut for 2 uker siden i dag, med ks, og virket fin. Nå er vi på nytt innlagt fordi hun får pustestans og anfall ,... de mener det kanskje er epilepsi.. eller kanskje noe annet. Vi vet ingenting enda. Kryss fingrene for oss <3 Uffda, hørtes ikke bra ut :/ Sender en varm klem og gode tanker! Skal krysse fingrene for dere <3
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Åh! Huff, det var virkelig trist å høre! Håper alt vil gå bra! Krysser fingre og tær for dere og lillebeby!!
Honningmelon Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Kjære vene, nå syns jeg synd på deg og jenta di. Masse god bedring til dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå