Gå til innhold

Muk eller milf?


Anbefalte innlegg

Skrevet

-kjøtt er kjøtt

 

 

 

bare måtte. haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det var jo moro.

 

Anonym poster: a84071ce3985e1935652813c6af4c979

Skrevet

Ja ler meg ihjel her jeg sitter.

 

Anonym poster: 716b55387fc49c38878b04e4bf8b0428

Skrevet

Ja, kjempegod humor rra sykesenga.

Nei, det ble vel ingen suksess;)

Skrevet

Hihi:D

Er du på sykehus?

Skrevet

He he h...

 

Anonym poster: b4cda43ce67e2c1b78207c3ee07377da

Skrevet

Nå følte jeg meg dum, for skjønte ingenting av dette innlegget jeg :-P

Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Mekanisk_utbenet_kj%C3%B8tt = MUK

 

Milf = mom i'd like to fuck

 

Muk eller milf, kjøtt er kjøtt.

 

 

Skal jeg pule muk eller finne meg ei milf, kjøtt er kjøtt.

 

Syns den var bra selv jeg! :D Godt noen likte den ;)

 

Ja, er på sykehus, vært innlagt i halvannen mnd. Nyresvikt i svangerskapet og mange inngrep, epidural i 2 1/2 uke, morfin døgnet rundt.

 

Bebyjenta ble hentet ut for 2 uker siden i dag, med ks, og virket fin. Nå er vi på nytt innlagt fordi hun får pustestans og anfall ,... de mener det kanskje er epilepsi.. :( eller kanskje noe annet. Vi vet ingenting enda. Kryss fingrene for oss <3

Skrevet

http://no.wikipedia....k_utbenet_kjøtt = MUK

 

Milf = mom i'd like to fuck

 

Muk eller milf, kjøtt er kjøtt.

 

 

Skal jeg pule muk eller finne meg ei milf, kjøtt er kjøtt.

 

Syns den var bra selv jeg! :D Godt noen likte den ;)

 

Ja, er på sykehus, vært innlagt i halvannen mnd. Nyresvikt i svangerskapet og mange inngrep, epidural i 2 1/2 uke, morfin døgnet rundt.

 

Bebyjenta ble hentet ut for 2 uker siden i dag, med ks, og virket fin. Nå er vi på nytt innlagt fordi hun får pustestans og anfall ,... de mener det kanskje er epilepsi.. :( eller kanskje noe annet. Vi vet ingenting enda. Kryss fingrene for oss <3

 

 

Uffda, hørtes ikke bra ut :/ Sender en varm klem og gode tanker! Skal krysse fingrene for dere <3

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Åh! Huff, det var virkelig trist å høre! Håper alt vil gå bra! Krysser fingre og tær for dere og lillebeby!!

Skrevet

Kjære vene, nå syns jeg synd på deg og jenta di. Masse god bedring til dere begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...