Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Æææææsj, hadde aldri greid å hatt hund ass Anonym poster: 0bb576a8b22e098538c00e7dcf245cdd
Anonym bruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Nix. Men det hender jeg tar meg en beta sjæl. Anonym poster: 6e23048c3da7183d3b45c479fadcab23
Clue Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Nei. Jeg har to, og ingen av dem har noen gang spist bæsj.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Nei, ikke med mindre den har valper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå