Gå til innhold

Hvilket regntøy tåler best mye vask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får hjemsendt regntøy nesten hver dag, og det jeg har nå (et fra obs og et fra kapahl) har løsnet i sømmene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har vasket vårt fra colorkids relativt ofte og det er like fint. Det eneste er at det blir ikke helt rent i foret på innsiden. Men det spiller ingen rolle for min det.

Skrevet

Reflex. Har tidvis blitt vasket flere ganger i uka det siste året. Eneste som er litt slitt er refleksbåndene.

Vasker det med Milo på finvask 40 gr.

Anonym poster: f1be1a678d60bb41fea23da804b41d53

Skrevet

Jeg får hjemsendt regntøy nesten hver dag, og det jeg har nå (et fra obs og et fra kapahl) har løsnet i sømmene.

Vi er kjempefornøyd med regntøyet fra kapahl, har sikkert hatt 6-8 sett derfra og ikke opplevd det. Ville tatt det med til dem og klaget. De sier ihvertfall at de alltid får så mye skryt for det, så ville tro de er interessert i p beholde det gode ryktet.

Forøvrig et tips er å spyle de i dusjen for å unngå vaskemaskin hver dag.

Hilsen mamma til gutt som "bor" i søledammer.

Anonym poster: 047766f35c12cac001a949522659a573

Skrevet

Vi er kjempefornøyd med regntøyet fra kapahl, har sikkert hatt 6-8 sett derfra og ikke opplevd det. Ville tatt det med til dem og klaget. De sier ihvertfall at de alltid får så mye skryt for det, så ville tro de er interessert i p beholde det gode ryktet.

Herregud, hvorfor har jeg ikke tenkt på å bare spyle det!? Rødme.. Ja, jeg kunne jo ha klaget, men jeg kasta det selvfølgelig.. Hmm, ikke så smart om dagen, jeg.. :P

Skrevet

Herregud, hvorfor har jeg ikke tenkt på å bare spyle det!? Rødme.. Ja, jeg kunne jo ha klaget, men jeg kasta det selvfølgelig.. Hmm, ikke så smart om dagen, jeg.. :P

He,he jeg skal glatt innrømme at jeg fikk tips om dette selv...Vinterdress/parkdress med noe søle kan man la tørke, for så å børste av. Er jo helt håpløst med så vått vær det er nå;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...